اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای حل اختلاف بجنورد؛

30 زندانی بجنورد از زندان آزاد شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت: با تلاش صادقانه و خالصانه اعضای شورای حل اختلاف حوزه ویژه زندان بجنورد زمینه آزادی 30 نفر از زندانیان فراهم شد.

30 زندانی بجنورد از زندان آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقای کیفی، تقویت و افزایش کارآیی شوراهای حل اختلاف دادگستری استان و در اجرای ماده 2 قانون شوراهای حل اختلاف، شورای حل اختلاف تخصصی ویژه زندان بجنورد، با توجه به لزوم ایجاد صلح و سازش بین زندانیان متهم و محکوم و شکات، فراهم آوردن زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی و تسریع در زمان رسیدگی به مشکلات مددجویان تأسیس شده است.
وی افزود: شورای حل اختلاف ویژه زندان بجنورد از سال 84 فعالیت خود را در این زندان آغاز کرده و تاکنون موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم کرده است.
کیخسروی تصریح کرد: در همین راستا اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان بجنورد توانستند در سه ماهه دوم سال جاری زمینه آزادی 30 زندانی را فراهم کنند.
وی تلاش در خور توجه اعضای شورای حل اختلاف را قابل تقدیر دانست و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کمک به زندانیان نیازمند و افرادی که به دلایل جرائم غیرعمدی در زندان‌ها به سر می‌برند از اولویت‌های کاری شورای حل اختلاف است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از سیاست‌های کلان دستگاه قوه قضائیه تقویت مجازات‌های جایگزین حبس، کاهش جمعیت کیفری، زندان زدایی و حل مشکلات مردم است که شوراهای حل اختلاف می‌توانند نقش مهمی را در رسیدن به این اهداف ایفا کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول