اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

نقش اساسی مادران تربیت فرزندان صالح است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نقش اساسی مادران تربیت فرزندان صالح است.

نقش اساسی مادران تربیت فرزندان صالح است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که در امامزاده حلیمه خاتون با حضور جمع کثیری از بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: تنها راه نجات انسان و سعادت خانواده ها تبعیت و الگوپذیری از سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) و بالاخص در بانوان و دختران ، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) است.
وی افزود: ایامی مثل دهه کرامت فرصت مغتنمی است که مادران ما به نقش مهم و کلیدی خود که همان تربیت فرزندان صالح و تربیت اسلامی است دقت و توجه داشته باشند.
این مسئول بیان کرد: اسلام دین آگاهی‌بخش و هدایت است و در تمام کارهایش راه پیشگیری را بر درمان مقدم می‌شمارد، روش کنترل و پیشگیری به‌ویژه در بعد تربیتی از همان دوران کودکی در اجتماع انسانی و خانواده‌ها بسیار مهم دانسته و بر آن تاکید می‌کند.
مشاور استاندار اردبیل ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود فرموده‌اند حضرت فاطمه زهرا(س) برترین نمونه مجسم برای زن مسلمان است.
جعفری تصریح کرد: مادران، بانوان و دختران ما به‌عنوان مادران آینده و تربیت‌کننده نسل بعدی باید نسبت به معرفت بیشتر خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص)، ائمه هدی و به ویژه حضرت فاطمه معصومه (س) که همه روش‌ها و راه‌ها را در مقام بیان و عمل به ما نشان داده اند بکوشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل همچنین گفت: حرم امامان معصوم ما و امامزادگان که بقاع متبرکه آنها در سراسر کشورمان و به‌ویژه در استان اردبیل قرار دارند منبع خیر کثیر و برکات الهی است و کانون دعا، نماز، قرآن و نیایش و... است که در فرهنگ ناب اسلامی ما یادآور مطالب بسیار عالی، سازنده و ارزشمند است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول