اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل خبر داد:

تقویت دوره‌های آموزشی در پادگان‌ها و زندان‌های اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از تقویت دوره‌های آموزشی در پادگان‌ها و زندان‌ها برای افراد جویای کار و یاد گیرنده مهارت خبر داد.

تقویت دوره‌های آموزشی در پادگان‌ها و زندان‌های اردبیل
عزیز حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه ملی با نیروهای مسلح و سازمان زندان‌ها این دوره‌ها را هم‌اکنون در سطح استان اعم از پادگان‌ها و زندان‌ها برگزار می‌کنیم تا افرادی که در آنجا حضور دارند بتوانند مهارت لازم را یاد گرفته و آموزش‌دیده از این مکان‌ها ترخیص شوند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه از همکاری 210 مربی مجرب و کارآزموده با این اداره کل خبر داد.
این مسئول بیان داشت: اغلب مربیان این اداره کل به صورت حق‌التدریس و یا ساعتی با سازمان فنی و حرفه‌ای و مراکز مرتبط با آن همکاری دارند که بسیاری از آنها دانش‌آموخته دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.
حبیبی بیان داشت: 35 نفر از مربیان ما جزو نیروهای رسمی هستند که در رشته‌های مختلف در برگزاری دوره‌ها یاری‌گر مهارت‌آموزان و فراگیران هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه سخنان خود از پرداخت تسهیلات ویژه برای افراد مهارت‌آموز خبر داد و تصریح کرد: برای مهارت‌آموزان پس از طی آموزش و دریافت گواهینامه آموزشی تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده که به سرعت این تسهیلات از طریق بانک‌ها پرداخت می‌شود.
وی اظهار داشت: در این مورد می‌توان به اخذ وام‌های خود‌اشتغالی برای ایجاد کسب و کار و تحصیل و د‌رآمد، وام‌های کم‌بهره برای ایجاد مشاغل خانگی و معادل‌سازی این رشته‌ها با واحدهای مرتبط در رشته‌ کار و دانش و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.
این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: با صدور این گواهینامه که بر اساس قوانین موجود قابل ترجمه به زبان‌های رایج دنیاست و از ارزش جهانی برخوردار است و حتی قابل ارائه به موسسات خارجی است می‌توان از تسهیلات بیشتر نیز برخوردار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول