اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

42 شهر مازندران دارای گاز طبیعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: 42 شهر از 56 شهر مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

42 شهر مازندران دارای گاز طبیعی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پروژه گازرسانی به 12 روستای دهستان دشت‌سر شهرستان آمل با اعتباری بیش از 41 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به 12 روستای آمل در روستای معلم کلا با اشاره به اینکه از این چهار  شهرستان دو شهر قابلیت گازرسانی دارند، اظهار داشت: گازرسانی به یک شهر این شهرستان در حال انجام است.
محسن عرب‌مقصودی با بیان اینکه 199هزار و 698  نفر در این شهرها از نعمت گاز برخوردار هستند، یادآور شد: از تعداد 341 روستای شهرستان آمل نیز گازرسانی به 130 روستای این شهرستان در حال انجام است.
وی با اشاره به وجود بیش از 13 هزار کیلومتر شبکه گاز در استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 837 هزار مشترک در استان مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
عرب‌مقصودی 42 شهر از 56 شهر مازندران را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند دانست و گفت: پروژه گازرسانی به شش شهر استان نیز با اعتباری بیش از 210 میلیارد ریال در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 277 روستا از مجموع 3 هزار و 81 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، ادامه داد: 98 درصد خانوار شهری و 70 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: در 360 روستای استان نیز پیمانکار با حجم لوله‌گذاری یک هزار و 850 کیلومتر و ارزش 580 میلیارد ریال مشغول فعالیت است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 هزار خانوار روستایی آمل در قالب 130 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که بیش از 55 درصد خانوار روستایی آمل را شامل می‌شود.
عرب‌مقصودی با اشاره به بهره‌مندی 10 هزار و 451 نفر در قالب 2هزار و 716 خانوار از نعمت گاز پس از گازرسانی به این 12 روستا تصریح کرد: گازرسانی به این 12 روستا نیازمند 56 هزار و 424 متر شبکه‌گذاری و نصب 2 هزار و 444 علمک بر روی شبکه گازدار است.
فرماندار آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این شهرستان تا پایان سال 91 از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، یادآور شد: مهم‌ترین مسئله در این پروژه‌ها زمان است که با ورودی هر چه سریع‌تر پیمانکاران به این بخش تحقق خواهد یافت.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه اعتبارات گازرسانی به این روستاها از طریق نماینده این شهرستان تامین شده است، اذعان داشت: مشکل بودجه در این زمینه رفع شده است و تنها باید عملیات اجرایی صورت گیرد.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول