اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش زنجانرود استان زنجان صورت می‌گیرد؛

توزیع سیلندر گاز به قیمت 60 هزار ریال در زنجان

خبرگزاری فارس: سیلندر(کپسول) 11 کیلویی گاز در بخش زنجانرود استان زنجان به قیمت 60 هزار ریال به فروش می‌رسد.

توزیع سیلندر گاز به قیمت 60 هزار ریال در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان عرضه سیلندر  11 کیلویی گاز در برخی از مناطق روستایی استان زنجان دچار بهم ریختگی شده است و هر کس به هر قیمتی که دلش می‌خواهد آن‌را عرضه و به فروش می‌رساند.
این در حالی است که کشاورزان استان به دلیل برخی محرومیت‌ها مجبورند قیمت‌های سرسام آور کپسول‌های 11 کیلویی را قبول کنند و به خرید آن تن دهند.
به نظر می‌رسد، باید در زمینه چگونگی عرضه این سوخت مصرفی روستاییان که با فرا رسیدن فصل زمستان نایاب‌تر و گران‌تر نیز خواهد شد، مسئولان وارد عمل شده و جلوی سودجویی عده‌ای را که از هر فرصتی برای پر کردن جیب خود بهره‌ می‌گیرند، بگیرند.
بخشدار زنجانرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات قیمت توزیع سیلندرهای گاز در بخش زنجانرود اظهار داشت: شرکت توزیع کننده گاز در این بخش دارد.
فرهادی بابایی با اشاره به وجود مشکل قیمت توزیع سیلندرهای گاز در بخش زنجانرود افزود: بر اساس مصوبات هر سیلندر گاز باید به قیمت 34 هزار ریال به دست مصرف کننده برسد.
وی قیمت سیلندر گاز تحویلی به مصرف کنندگان روستایی را در بخش زنجانرود بین 37 تا 60 هزار ریال اعلام کرد.
بخشدار زنجانرود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره چگونگی نظارت دستگاه‌های نظارتی بر قیمت سیلندرهای توزیعی تصریح کرد: سازمان بازرگانی و شرکت نفت، وظیفه نظارت بر نحوه توزیع و قیمت سیلندرهای گاز را برعهده دارند.
وی تاکید کرد: تخلفات شرکت آذر گاز که مسئولیت توزیع سیلندر گاز را در بخش زنجانرود بر عهده دارد، بارها به ارگان‌های نظارتی گزارش شده است.
بابایی با اشاره به پیگیری استاندار زنجان درباره نحوه توزیع سیلندرهای گاز در بین روستاییان گفت: پیگیری این امور به یک کمیته در ستاد عمران روستایی واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع کننده گاز برای توزیع گاز یارانه دریافت می‌کند، اتصریح کرد: آنها موظف به توزیع سیلندرهای گاز با قیمت مصوب در همه جا هستند.
بخشدار زنجانرود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره خالی کردن بخشی از محتویات کپسول‌های گاز و سپس فروش آنها به مردم توسط برخی عاملان فروش تصریح کرد: این مشکل نیز متوجه شرکت توزیع کننده است، چرا که آنها باید سیلندر گاز را در درب منازل تحویل مصرف کننده بدهند، ولی اینکار به روش‌های مختلف از جمله مشخص کردن یک عامل فروش انجام می‌شود، که در نهایت تخلفاتی توسط آنها نیز انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در تامین گاز از طرف دولت هیچ مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: نحوه توزیع و کنترل قیمت کپسول‌های گاز باید توسط شرکت مدیریت شود.
بابایی مهمترین معضل بخش خود یعنی زنجانرود را گاز اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس قانون قیمت سیلندرهای گاز تحویلی در هیچ جا نباید با هم تفاوتی داشته باشد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زنجان درباره اینکه او مشکل را متوجه ارگان‌های نظارتی می‌داند، یا شرکت توزیع کننده، تاکید کرد: مشکل در شرکت توزیع کننده گاز است.
بخشدار زنجانرود ادامه داد: اعمال شرکت توزیع کننده گاز در بخش زنجانرود باید توسط شرکت نفت کنترل شود.
وی با اشاره به انجام پروژه‌های مختلف در بخش زنجانرود از طرف دولت تصریح کرد: از 21 طرح هادی موجود در حدود 9 طرح در حال اجرا است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول