اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

صدور مجوز ایجاد ایستگاه گاز 30 هزار مترمکعبی در بندر امام

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از صدور مجوز ایجاد ایستگاه گاز 30 هزار متر‌مکعبی در مجتمع بندری امام خمینی خبر داد.

صدور مجوز ایجاد ایستگاه گاز 30 هزار مترمکعبی در بندر امام
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام ‌به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، مسعود قاسمیان اظهار کرد: در راستای فراهم ساختن زیر‌ساخت‌های توسعه‌ای آتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و تأمین زیر‌ساخت انرژی برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر پس از پیگیرهای متمادی توسط واحد مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مجوز گاز رسانی و ایجاد ایستگاه گاز با ظرفیت 22 هزار متر‌مکعب به مجتمع بندری امام خمینی (ره) دریافت شد.
وی با اشاره به موفقیت این اداره کل در اخذ مجوز گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) از مدیریت انرژی وزارت نفت که پس از چهار سال پیگیری مداوم حاصل شد، افزود: قابلیت گاز رسانی به اراضی پشتیبانی و شرکت‌های سرمایه‌گذار، همچنین ساختمان‌های اداری، هتل و رستوران‌ها را از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح برشمرد.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه با اشاره به لزوم بهره‌گیری بیشتر از انرژی‌های پاک عنوان کرد: تأمین سوخت نیروگاه برق اراضی پشتیبانی که در آینده توسط بخش خصوصی ایجاد خواهد شد را از اهداف دیگر این طرح است که به این منظور مطالعات و تهیه برآورد مصرف با پیش‌بینی 10 ساله با همت اداره برق و تاسیسات واحد مهندسی و عمران صورت پذیرفت.
قاسمیان در ادامه تصریح کرد: این اقدام تحولی مهم در بهره‌گیری از انرژی‌های پاک در سطح بنادر کشور است که زمینه مصرف بهینه سوخت‌های فسیلی و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران در این مجتمع بندری را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول