اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

برنامه احیای دریاچه ارومیه به کارگروه سپرده شد/اعتبار لازم برای تکمیل راه‌آهن میانه - تبریز

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برنامه احیای دریاچه ارومیه به کارگروه سپرده شد که امید است با پیگیری‌های لازم کار به انجام خوبی برسد.

برنامه احیای دریاچه ارومیه به کارگروه سپرده شد/اعتبار لازم برای تکمیل راه‌آهن میانه - تبریز
محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در زمینه برنامه‌های مربوط به احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: اقدامات لازم از سوی محیط زیست در حال انجام است.
وی افزود: پیشنهادات لازم به کمیسیون آب، خاک و کشاورزی صورت گرفته که قرار است پیگیری‌های لازم صورت گیرد و تصمیم لازم که از سوی مجلس گرفته می‌شود به انجام برسد تا به احیای دریاچه کمک شود و تبعات آن برای منطقه تقلیل یابد.
فرهنگی ادامه داد: کار مدنظر به کارگروه سپرده و قرار شد روند کارها سرعت گرفته و گزارش‌های لازم در مورد نیاز ارائه شود.
 
 *برخورد بدون ترحم با اختلاس‌کنندگان
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در زمینه اختلاس اخیر به بیانات رهبری طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب حرف اول و آخر را در این زمینه ارائه فرمودند و برخورد قاطع با سوءاستفاده‌کنندگان را مدنظر قرار دادند که باید به قطع و یقین تامین این منویات در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: موضوع اختلاس‌گران باید با جدیت پیگیری شود و برخورد بدون ترحم با متخلفان مدنظر باشد.
فرهنگی در عین حال از تلاش برخی جریان‌ها در امر سوءاستفاده از موضوع اختلاس به عنوان مخالفت با نظام و قوای سه قوه نام برد.
عضو هیئت رئیسه مجلس، مقام رسمی بررسی‌کننده موضوع اختلاس را قوه قضایی عنوان کرد و افزود: در مجلس هم این موضوع در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی و پیگیری است که امید می‌رود با برخورد جدی و قاطع اینگونه تخلف تقلیل یافته و به صفر برسد.
 
*اعتبار لازم برای تکمیل راه‌آهن میانه- تبریز
فرهنگی در زمینه تکمیل راه‌آهن میانه - تبریز نیز گفت: امسال اعتبار خوبی برای تکمیل این خط آهن در نظر گرفته شده که 200 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: با تغییر کوچکی، اعتبار لازم برای راه‌آهن میانه - تبریز و حتی دو خطه کردن آن صورت گرفت، رقم 200 میلیارد به 160 میلیارد تومان کاهش یافت که امید است با تخصیص اعتبار کامل این طرح در وقت لازم به سرانجام برسد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول