اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

تربیت صحیح کودکان در سلامت جامعه اثرگذار است

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌پاکدشت با اشاره به اهمیت تربیت صحیح نونهالان گفت: تربیت صحیح کودکان در سلامت جامعه اثرگذار است.

تربیت صحیح کودکان در سلامت جامعه اثرگذار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز جهانی کودک قربانعلی مقبلی در جمع ده‌ها تن از کودکان مهد‌کودک‌های پاکدشت که به مناسبت روز جهانی کودک در محل  فرمانداری به دیدار فرماندار رفته بودند، ضمن تبریک روز جهانی کودک گفت: کودکان ایران اسلامی در پرتو احکام و ارزش‌های اسلامی رشد و نمو می‌یابند و همت جمهوری اسلامی نیز بر تربیت اسلامی کودکان متمرکز شده است.
فرماندار شهرستان پاکدشت با‌ بیان اینکه مهر و محبت خانواده‌های ایرانی بزرگ‌ترین سرمایه کودکان ‌است، اظهار داشت: این سرمایه‌ای است که بسیاری از کودکان جهان از آن محروم هستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ‌کودکان ایرانی به واسطه حاکمیت ارزش‌های اسلامی فرصت‌های بی‌نظیری برای رشد و بالندگی دارند.
مقبلی همدلی را یکی از شاخصه‌های کودکان ایران دانست و گفت:‌ در روز جهانی کودک یادآوری این نکته که همه بشر از یک جنس هستند و کودکان ایران اسلامی با همنوعان خود ابراز همدردی و همراهی می‌کنند.
فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر نقش مربیان مهدهای کودک در تعالی و رشد فرزندان ایران زمین اظهار داشت: فعالیت مربیان مهدهای کودک در تربیت اسلامی کودکان شایسته تقدیر است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای رشد کودکان استفاده کرد.
وی با اشاره به شعار روز جهانی کودک گفت: تعلیم و تربیت صحیح نونهالان تاثیر زیادی در سلامت جامعه دارد و در این راستا باید به آموزه‌های اسلامی و تعالیم قرآن توجه بیشتری صورت گیرد.
مقبلی با عنایت به اینکه کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، شادکامی، محبت و تفاهم زندگی کنند بر فراهم آوردن بسترهای تحقق این مهم تاکید کرد.
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان کودکان را ادامه دهندگان مسیر زندگی بزرگان خواند و تصریح کرد: از این رو مسئولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی کودک باید برنامه‌ها و سیاست‌های اثر‌گذاری را برای هموار ساختن راه رشد و تعالی آینده‌سازان کوچک تعریف و به انجام برسانند.
در ابتدا این دیدار نیز محمد حسینی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت از وضعیت‌های مهدهای کودک، مربیان، امور آموزشی آنان و توجه ویژه بهزیستی به فرایض دینی و آموزه‌های اسلامی ارائه گزارشی کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول