اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مردم بوشهر، مطیع فرمان رهبری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: همه مردم استان بویژه روحانیون با ایمان و ولایتمدار مطیع فرمان رهبری هستند.

مردم بوشهر، مطیع فرمان رهبری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در همایش تخصصی پیش اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: برنامه ما برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در همه حوزه‌ها بویژه حوزه علوم انسانی در آینده‌ای نزدیک در استان است.
برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه علوم انسانی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که هنوز به خوبی اجرا نشده است.
وی تصریح کرد: برگزاری این کرسی‌ها با کیفیت مطلوب و مورد نظر مقام معظم رهبری باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق باشد.
صفایی بوشهری بیان کرد: استان ولایتمدار بوشهر تابع اندیشه‌های مقام معظم رهبری است و با تمام وجود از منویات ایشان پیروی می‌کند و همه مردم استان به‌ویژه روحانیون با ایمان و ولایتمدار مطیع فرمان رهبری هستند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ تابناک دینی و مجاهدت‌های اسلامی و مقاومت و بیداری استان بوشهر ادامه داد: آفتاب استان بوشهر همواره از افق ولایت طلوع می‌کند و این آفتاب هیچ‌گاه غروب نکرده و نمی‌کند.
وی در ارتباط با بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر یادآور شد: این اجلاس آغاز تحولی نوین در این عرصه است و امیدواریم مایه گسترش عمیق فرهنگ نماز در ایران و جهان شود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: به استان بوشهر نگاهی فراملی داریم چرا که می‌تواند در جغرافیای اسلامی و فرااسلامی تمام خواسته‌های مقام معظم رهبری را اجرایی کند و خورشیدی برای تجلی اندیشه‌های فرازمانی ایشان شود.
امام جمعه بوشهر گفت: در بیستمین اجلاس نماز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که می‌تواند فرهنگ نماز را در سطحی وسیع در جهان اجرا کند.
بیستمین اجلاسیه نماز چهارشنبه این هفته با حضور رئیس جمهور و پیام رهبر معظم انقلاب در مصلی نماز جمعه بوشهر آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول