اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سرداران شهید لردگان:

برای کسب 3 امتیاز به بوشهر آمده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سرداران شهید لردگان گفت: تیم ما با آمادگی کامل وارد بوشهر شده است، تا دومین برد پیاپی تیم را امروز رقم زند.

برای کسب 3 امتیاز به بوشهر آمده‌ایم
سعید ترخیزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در آستانه دیدار امروز برابر تیم نادری بوشهر شرایط تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان این تیم در طول هفته گذشته تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ و در حال حاضر از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
وی با بیان اینکه در این دیدار تنها به کسب سه امتیاز مسابقه و رسیدن به صدر جدول فکر می‌کنیم، گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم کاملا با شرایط بازی در بوشهر آشنا هستیم و همه چیز آماده برگزاری یک دیدار بسیار خوب، جذاب، تماشاگر پسند با کسب سه امتیاز بازی است.
ترخیزه افزود: تیم ما با آمادگی کامل و صد درصد وارد بوشهر شده است، به طوریکه اکنون این تیم بدون هیچ مصدوم و محرومی آماده برگزاری یک دیدار تماشاگر پسند است.
سرمربی تیم فوتبال سرداران شهید لردگان نتایج بازی‌های خارج از خانه را برگ برنده‌ای برای صعود به مرحله بعد و رسیدن به دسته دو فوتبال کشور دانست و تاکید کرد: ما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و یارگیری مناسبی که در فصل نقل و انتقالات داشته‌ایم به دنبال موفقیت در بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه هستیم.
وی وجود علی نادری به‌عنوان مدیر عامل تیم را یک موفقیت بزرگ برای فوتبال شهرستان لردگان برشمرد و تاکید کرد: نادری یکی از محدود مدیران ورزشی موفق در سطح شهرستان است که در حال حاضر نیز با رایزنی‌های انجام گرفته به دنبال جذب اسپانسر برای تیم است که موافقت‌های اولیه چند نفر را نیز کسب کرده است.
ترخیزه اضافه کرد: در سال گذشته تیم فوتبال بام شهرکرد نماینده این استان در مسابقات دسته دو فوتبال کشور در نیم فصل نخست صدر جدول را به خود اختصاص داده بود اما در نهایت به دسته سوم سقوط کرد.
سرمربی تیم فوتبال سرداران شهید لردگان ادامه داد: سال گذشته نماینده استان با مشکلات مالی مواجه بود که خوشبختانه امسال این مانع با تلاش‌های علی نادری مدیر عامل تیم و رئیس تربیت‌بدنی شهرستان لردگان تا حدودی برطرف شده است.
ترخیزه گفت: در مسابقات دسته سه فوتبال کشور 72 تیم در قالب شش گروه 12 تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که در پایان 12 تیم در قالب دو گروه شش تیمی به مرحله بعد صعود می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این دسته از رقابت‌ها نفرات اول هر گروه به دسته دو کشور صعود و تیم‌های دوم هر دو گروه راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند.
در هفته دوم از مسابقات دسته سه فوتبال کشور ساعت 15 امروز تیم فوتبال سرداران شهید لردگان مهمان تیم نادری بوشهر می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول