اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور شرکت در بیستمین اجلاس نماز؛

احمدی‌نژاد چهارشنبه به بوشهر سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در بیستمین اجلاس سراسری نماز، چهارشنبه این هفته به بوشهر سفر می‌کند.

احمدی‌نژاد چهارشنبه به بوشهر سفر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیستمین اجلاس نماز در بوشهر با تائید این خبر اظهار داشت: علاوه بر رئیس جمهور، شماری از وزرا، استانداران و ائمه جمعه سراسر کشور نیز در این اجلاس شرکت می‌کنند.
محمدحسن شنبدی اضافه کرد: توجه به انعکاس اتفاقات اجلاس نماز به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی، کارکردی است که آثار آن می‌تواند برای سال‌های سال ماندگار باشد.
شنبدی خاطرنشان کرد: این اجلاس از لحاظ بین المللی ، ملی و استانی تأثیر چشمگیری بر اذهان عمومی دارد و بیداری اسلامی امروز جهان اسلام منشأ و آثار آن برگرفته از روح حق طلبی و ظلم ستیزی است.
معاون استاندار بوشهر تأکید کرد: برای تقویت بنیان‌های دینی و تحکیم روح خدامحوری، اساسی‌ترین سلاح نماز، مسجد و تقرب به خداست.
وی تصریح کرد: علاوه بر کمیته‌های علمی و پژوهشی، ارزشیابی، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و خدمات و حراست و حفاظت، کمیته احیاء مساجد از سوی شورای سیاست‌گذاری استان بوشهر به کمیته بیستمین اجلاس سراسری نماز اضافه شده است.
شنبدی یادآور شد: مساجد بعنوان سنگرهای حوزه فرهنگی هستند، بنابراین نامگذاری بیستمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و مسجد طراز اسلامی، احصاء و احیاء مساجد به منظور رفع نواقص مساجد است.
در مراسم افتتاحیه این اجلاس بیانیه هیئت ارزیابی داوران دستگاه‌های اجرایی کشور قرائت شده و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های برتر در زمینه نماز معرفی می‌شوند.
در بخش سخنرانی‌های علمی این اجلاس بیش از 20 موضوع در زمینه‌های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مسجد، مدیریت فرهنگی مسجد و چالش‌ها و آسیب‌های مساجد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول