اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تدارکات پزشکی بهداشت و درمان استان بوشهر خبر داد:

طراحی کیف کمک‌های اولیه در بهداشت و درمان نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس تدارکات پزشکی بهداشت و درمان استان بوشهر از طراحی کیف کمک‌های اولیه در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد.

طراحی کیف کمک‌های اولیه در بهداشت و درمان نفت بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید‌حسین یحیوی‌ در آیین رونمایی از کیف‌های کمک‌های اولیه در بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت خدمات بسیار ارزشمند و منحصر به‌فردی را به مردم بومی و ساکنان شهرستان‌های جنوبی استان و کارکنان صنعت نفت ارائه کرده است.
وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صنعت نفت قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و مردم رضایت کاملی از این خدمات دارند.
رئیس تدارکات پزشکی بهداشت و درمان استان بوشهر از طراحی کیف کمک‌های اولیه در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری اردوهای مختلف ورزشی و فرهنگی و همچنین نیاز واحدهای مختلف صنعتی به کیف کمک‌های اولیه، این کیف طراحی و پس از تکمیل آن با مواد مصرفی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در اختیار واحدهای درخواست‌کننده قرار گرفت.
یحیوی تصریح کرد: این کیف شامل گاز استریل، قیچی، باندکشی کوچک و بزرگ، پنبه، بتادین، پد الکل، چسب زخم، آبسلانگ، محلول شست‌وشو، باند زخم، چسب ضد حساسیت، دستکش، پماد سوختگی، پد چشمی و گاز بند آورنده خونریزی و سرنگ انسولین است.
وی افزود: در حال حاضر تعداد 200 عدد از این کیف‌ها آماده تحویل است و به زودی تعداد بیشتری از این کیف‌های کمک‌های اولیه ساخت و در اختیار کارکنان و واحدهای مختلف قرار می‌گیرد.
رئیس تدارکات پزشکی بهداشت و درمان استان بوشهر عنوان کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر دارای 34 مرکز بهداشتی و درمانی و یک بیمارستان مجهز و 64 تختخوابی است و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات بهداشتی درمانی را به مردم ارائه می‌دهد.
یحیوی گفت: در تمام تخصص‌های پزشکی شاهد ارائه خدمات درمانی به بیماران در استان هستیم و روز به روز بر کیفیت خدمات پزشکی افزوده شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول