اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تربیت سالم نونهالان باید بر اساس تعالیم اسلامی و قرآنی باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی داشتن تربیت اسلامی و قرآنی را لازمه تربیت صحیح نونهالان دانست.

تربیت سالم نونهالان باید بر اساس تعالیم اسلامی و قرآنی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز جهانی کودک که در محل کاخ استانداری برگزار شد، گفت: حکومت‌ها در قبال ملت‌های خود دارای سه وظیفه بزرگ هستند که آموزش در اولویت قرار دارد.
وی در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی این امر شکوفایی خوبی داشته و هم‌اکنون تمام افراد واجب‌التعلیم تحت آموزش قرار دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: در این بین توجه بیشتر بر روی کودکان به عنوان آینده‌سازان کشور است تا از معلمان، محیط آموزشی و مطالب مفید آموزشی بهره گیرند.
آژیده توجه به تعالیم اسلامی و قرآنی را برای داشتن حیات طیبه و جامعه انسانی پاک محور اساسی دانست و گفت: در این بحث فعالیت‌های خوبی از سوی مسئولان امر به ویژه دولت صورت گرفته تا نواقص احتمالی نیز مرتفع شود.
وی با اشاره به اهمیت بهداشت عمومی در میان خانواده‌ها و کودکان اقدامات صورت گرفته را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: تمهیدات وِیژه در این بحث باعث شده تا نیروی انسانی سالم برای حضور در مسئولیت‌های مختلف کشور فراهم شده و آینده نوینی را برای نظام شاهد باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با تاکید بر اهمیت امنیت در پیشرفت جامعه نیز اضافه کرد: بحمدالله امنیت بسیار خوبی را در سطح کشور شاهد هستیم و این با وجود حضور بیگانگان در منطقه و بر هم زدن امنیت کشورهای همسایه یک نعمت الهی محسوب می‌شود.
آژیده جنایات رژیم اشغالگر قدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه در بحث تامین امنیت کودکان در منطقه شاهد بزرگ‌ترین جنایت‌ها هستیم و کودکان مظلوم فلسطینی، عراقی، یمنی و افغان با بمباران نیروهای استکباری و دست نشانده غرب از این نعمت محروم شده‌اند و واکنش موثر نهادهای بین‌المللی را می‌طلبد.
وی کشته شدن 100 کودک در جریان آشفتگی‌های سیاسی یمن را نمونه‌ای از جنایات سران این کشور علیه کودکان بر شمرد و افزود: رژیم صهیونیستی هم به عنوان سرکرده این مستکبران در انجام جنایت علیه کودکان غزه لحظه‌ای تامل نکرد و این روند همچنان توسط آن ادامه دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول