اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواستار شد؛

برنامه 5 ساله توسعه سلامت هرمزگان باید اجرا شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان خواستار اجرای برنامه پنج ساله توسعه سلامت استان و تحقق کامل شاخص‌های بهداشتی در این زمینه شد.

برنامه 5 ساله توسعه سلامت هرمزگان باید اجرا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری عصر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از این شاخص‌ها، حذف کامل مالاریا در استان مطابق با برنامه گلوبال فاند سازمان ملل در استان‌های جنوبی است که با وجود ورود اتباع بیگانه به استان، موفقیت خوبی در کنترل مالاریا کسب کرده‌ایم.
معاون اسبق بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در طی مدت 20 ماه تصدی خود بر محور توسعه و گسترش شبکه‌ها با تأکید بر پزشک خانواده و تقویت نظام سلامت، توان مدیریتی خود را به کار گرفتم. 
عبدالحسین مدنی افزود: ارتقا سطح بهداشتی در جزیره هرمز، لارک‌، هنگام و روستاهای تیسور، تیدر، جکدان و همچنین پروژه ساخت و تجهیز خانه‌های بهداشت با نام نامی امام علی (ع) در کمتر از شش ماه در همین راستا بوده است.
وی در ادامه از طرح تربیت کاردان بهورز و تجهیز آزمایشگاه‌های روستاهای استان (فین، سیاهو، تازیان) و نوسازی واحدهای دندانپزشکی در طی مدت تصدی خویش سخن گفت.
محمود حسین‌پور معاون بهداشتی جدید نیز در این مراسم دیدگاه مدیریتی خود را برنامه محور بر‌اساس نگاه خلاقانه به مسائل و جلب همکاری بخش خصوصی عنوان کرد.
وی در ادامه تعامل سازنده با دستگاه‌های استانی، فرصت ارتقا شغلی به کارکنان، تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی در ‌ارتباط‌ با مسائل بهداشتی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.
وی همچنین بر تعامل و ارتباط مستمر با رسانه‌های گروهی در زمینه آموزش همگانی سلامت و ‌ارتقا سطح آگاهی عموم در زمینه مسائل بهداشتی به عنوان اولویت‌های کاری خود تأکید کرد.
در پایان این مراسم از خدمات عبدالحسین مدنی تقدیر و دکتر محمود حسین‌پور به عنوان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان معرفی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول