اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد:

تدوین سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی در چارچوب نقشه علمی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هر برنامه و سیاستی که در دانشگاه بخواهد تدوین و اجرا شود باید در چارچوب نقشه جامع علمی دانشگاه باشد.

تدوین سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی در چارچوب نقشه علمی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ‌غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در دانشگاه، اقدام بر اساس برنامه‌ریزی و کار کارشناسی است.
حیدری افزود: درون دانشکده‌ها باید فضای صمیمانه و همکاری حاکم باشد و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه موجب شور و نشاط علمی شود.
وی با تمجید از اخلاق حسنه دکتر امینی معاون پیشین آموزشی دانشگاه گفت: رفتار خوب دکتر امینی در بین مدیران و هیئت علمی باید به عنوان یک الگو مطرح باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار امیدواری کرد: معاون آموزشی جدید بتواند با حمایت و همکاری همه همکاران، مدیران و هیئت علمی چرخه آموزش را با شتاب بیشتری جلو ببرد.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشک بوشهر نیز با تجلیل از اخلاق خوب دکتر امینی، معاونت آموزشی دانشگاه را یکی از معاونت‌های مهم و کلیدی دانست که با دو رکن هیئت علمی و دانشجویان فعالیت می‌کند.
حجت‌الاسلام عباس دشتی افزود: گرچه مسئولان زحمات زیادی متحمل می‌شوند اما باید همیشه در دسترس ارباب رجوع باشند.
وی با اشاره به موضوعات فرهنگی بیان کرد: دشمنان به انحاء مختلف درصدد ضربه زدن به دانشگاه‌ها هستند و تمام همت خود را به کار می‌بندند که از دانشگاه‌های ما علم‌زدایی کنند.
معاون پیشین آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: با وجود کم و کاستی‌ها معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه روند رو به رشدی داشته که نتیجه زحمات ریاست دانشگاه و همه مدیران و همکارانی است که در این معاونت تلاش کرده‌اند.
دکتر عبداللطیف امینی افزود: رؤسای دانشکده‌ها رابطه بسیار خوبی با دانشجویان دارند و پیگیر مشکلات آنان هستند.
وی بیان کرد: اگز در این مدت کوتاه مسئولیتم، کاری صورت گرفته توفیق الهی بوده و از اینکه نتوانستیم به صورت تمام وقت در خدمت این معاونت باشم عذرخواهی می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اخلاق حسنه و رفتار مناسب با دیگران است و امیدوارم همه ما در زندگی اخلاق محور باشیم.
معاون جدید آموزش و تحقیقات دانشگاه نیز در سخنان کوتاهی اظهار امیدواری کرد در فرصتی که در اختیارش گذاشته شده اعتماد و محبت دیگران را به خود جلب کنم.
دکتر افشین استوار افزود: از همه اساتید و اعضای هیئت علمی، هیئت رئیسه دانشگاه، دانشجویان و همکاران در معاونت آموزشی درخواست می‌کنم مرا از هم‌فکری و همراهی محروم نگذارند و همه با هم در راه توسعه دانشگاه گام برداریم.
در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر افشین استوار به عنوان معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه قرائت شد و با تقدیم هدایایی به دکتر امینی از طرف رئیس و معاونین دانشگاه از زحمات وی در طول دوران مسئولیتش تقدیر شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول