اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت؛

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب شد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این حکم ضمن تقدیر از زحمات شهریار سمنانی رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالله عباسی به سمت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب شد.
این مراسم که عصر امروز با حضور محسن‌پور قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در امور مجلس، محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان، جمع کثیری از مدیران استانی و مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه آموزشی فلسفی گرگان برگزار شد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: موضوع مهم در دانشگاه علم، موضوع علم سلامت و سلامت نعمت مجهول الهی است.
محمدعلی محققی سلامتی را از ارکان توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: این موضوع مقوله‌ای است که تمام انسان‌ها در طول دوره عمر خود به آن نیاز دارند.
وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: چنانچه کشور خواهان عزت، استقلال، قدرت و سربلندی است باید به دانشگاه توجه کند و این امر را از دانشگاه مطالبه کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: پیش از راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی سیمای محرومیت در این استان به راحتی ملموس بود که پس از تاسیس دانشگاه  دگرگونی پدید آمد.
محققی با بیان اینکه تولید علم و ذخیره علمی به عنوان مقوله‌ای است که در دانشگاه‌ها مطرح می‌شود، گفت: همیشه نباید شاگرد ماند و زمانی فرا می‌رسد که باید استاد بود و این همان رسالتی است که دانشگاه در پی آن است.
به عقیده وی عزت و سربلندی مرهون علم و دانش است و مسیر عزت کشور ما نیز از راه دانشگاه بود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان گفت: چنانچه مردم خواهان خدمتگزاری به این خطه هستند باید دانشگاه را در اولویت قرار دهند چرا که محصول نهایی دانشگاه سلامت است.
محققی تاکید کرد: اساس هر دانشگاه اساتید هستند که الگوی رفتاری، فکری و فرهنگی اساتید در دانشگاه اثرگذار است و باید برای بهترین پاسخ به نیازهای سلامتی مردم تلاش شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول