اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد:

ارتقای دانشگاه علوم پزشکی گلستان به رتبه 15کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این دانشگاه سال 81 در کشور رتبه 35 را دارا بود که هم‌اکنون به رتبه 15 ارتقاء یافت.

ارتقای دانشگاه علوم پزشکی گلستان به رتبه 15کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،شهریار سمنانی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به ایجاد فضای تعاملی در دوران تصدی‌گری خود در دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: در سال 1381 رتبه این دانشگاه در بین 39 دانشکده علوم پزشکی کشور، 35 بود اما، هم‌اکنون رتبه دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بین 49 دانشکده به رتبه 15 رسیده است.
به گفته وی این امر باعث ایجاد دلگرمی همه اساتیدی شد که در کشور نمونه بودند.
رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان شمار دانشکده‌های موجود در این دانشگاه را شش دانشکده برشمرد و تصریح کرد: تعداد رشته‌های موجود در این دانشگاه نیز هم‌اکنون با رشد پنج برابری به 35 رشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون مجوز اخذ هشت بیمارستان در این استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بخش اعظم این خدمات مرهون سفرهای استانی ریاست جمهوری به این استان است.
سمنانی با اشاره به تجهیزات موجود کنونی در بیمارستان‌ها یادآور شد: در آن زمان که سرطان در گلستان بیداد می‌کرد اثری از کمترین امکانات شیمی‌درمانی و رادیوتراپی در این استان نبود اما،هم‌اکنون این معضل به ندرت گلستان را دچار مشکل ساخته است.
رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: همان‌طور که گلستان به‌عنوان قطب سرطان در کشور معرفی شده است این استان باید به قطب درمان سرطان نیز در کشور تبدیل شود.
وی تعداد آمبولانس‌های جدید استان را 70 ناوگان اعلام کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان به لحاظ تجهیزات به درجه بالایی ارتقا یافته است.
رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برگزاری 13 آزمون و 2 هزار و 500 مجوز استخدامی در این استان خبر داد و اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته با اخذ یک‌هزار مجوز استخدامی به رشد شایانی از اشتغال دست یافتیم.
سمنانی خاطرنشان کرد: همچنین راه‌اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی، تشکیل مجمع خیرین سلامت استان، ملکی شده 186 خانه بهداشت در استان و صدور هشت مدیر به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افتخارات وی در این دوران بود.
شهریار سمنانی از آبان‌ماه سال 1381 به مدت 9 سال عهده دار ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود.
وی همچنین در پایان این مراسم سکه‌های تودیع خود را که از سوی وزیر بهداشت و درمان، مدیران استانی و بخش‌های بهداشت و درمان استان به وی هدیه شده بود برای درمان بیماران سرطانی اهدا کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول