اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده‌ نیروی انتظامی استان قم:

وجود امنیت کارآمدی نظام دینی را ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ نیروی انتظامی استان قم گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی از اقدامات امنیتی اثبات کارآمدی نظام دینی است که از اهمیت شایان ذکری برخوردار است.

وجود امنیت کارآمدی نظام دینی را ثابت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی در همایش تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی استان قم که شنبه شب به میزبانی شهرداری قم برگزار شده بود، از رضایت‌بخش بودن وضعیت معیشتی کارکنان ناجا خبر داد و گفت: وضعیت معیشتی کارکنان، خوب است و نیاز مالی ندارند، اما نیاز روحی دارند و نیازمند تقدیر و تشکر هستند.
وی در ادامه با اشاره به زحمات نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در جامعه اظهار داشت: قدردانی از نیروی انتظامی نه تنها سبب افزایش روحیه‌ کارکنان ناجا برای فعالیت در عرصه ارتقای امنیت جامعه می‌شود، بلکه نمایانگر میزان رضایتمندی مردم و افراد جامعه از فعالیت‌های پلیس است.
فرمانده‌ نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه تقدیر از ناجا نشانگر میزان رضایت مردمی از پلیس است، افزود: قدردانی مردم از زحمات پلیس به معنای رضایتمندی مردم از برنامه‌ها نیروی انتظامی است، پس باید در ارائه خدمات جدی‌تر بود و تلاش بیشتری انجام داد.
وی با اشاره به احتیاج انسان به تقدیر و تشکر اعلام کرد: نیروی انتظامی از جمله ارگان‌هایی است که میزان رضایت مردم را نمی‌تواند بر اساس آمار و اطلاعات موجود تخمین بزند، تشکر افراد جامعه می‌تواند معیار مناسبی برای محاسبه‌ میزان رضایتمندی مردم از پلیس باشد.
توکلی با بیان اینکه وقوع جرم در جامعه نشان‌دهنده‌ ناامنی و عدم وقوع جرم نشان‌دهنده‌ امنیت نیست، اظهار داشت: تنها آمار نیروی انتظامی، آمار و اطلاعات جرائم است که پایین بودن آمار و اطلاعات جرائم و تخلفات نشان‌دهنده‌ رضایت مردم نیست، بلکه همین ابراز خشنودی توسط مردم معیاری برای ارزش‌گذاری بر فرآیندهای پلیس است.
وی با اشاره به ذهنی بودن مفهوم امنیت در جامعه گفت: امنیت تنها یک مفهوم ذهنی است که ممکن است فردی در مکانی بسیار امن زندگی کند اما آرامش خاطر و به عبارتی دیگر امنیت نداشته باشد و فردی دیگر در مکانی بد سابقه و ناامن حضور داشته باشد اما دارای اطمینان و آرامش باشد که در این صورت می‌گوییم فرد دارای امنیت است.
فرمانده‌ نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه تقدیر و تشکر تزریق انرژی به کارکنان ناجا و فعالان در عرصه‌ امنیت کشور است، اظهار داشت: همه ارگان‌های جامعه، رکنی از ارکان حاکمیت هستند که موفقیت هر بخش، موفقیت بخش‌های دیگر را در پی خواهد داشت و وجود یک تعامل سازنده در بین این ارگان ها و بیان نظر در مورد عملکرد نیروی انتظامی، می‌تواند راهکاری برای پیشرفت در عرصه‌ امنیت اجتماعی و بهبود فعالیت‌های ناجا شود.
وی گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی از اقدامات امنیتی و پیشگیری‌های امنیتی، اثبات کارآمدی نظام دینی است که از اهمیت شایان ذکری برخوردار است.
توکلی از همه‌ ارگان‌ها برای همکاری با نیروی انتظامی دعوت به عمل آورد و افزود: نیروی انتظامی با تمام قوا در خدمت ارگان‌ها، شهرداری و اهداف شهر مقدس قم است و در انجام به وظیفه‌ خود کوتاهی نخواهد کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول