اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی:

سرعت اینترنت خراسان جنوبی به 10 مگابیت افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: ظرف دو سال آینده سرعت اینترنت در خراسان جنوبی به 10 مگابیت افزایش می‌یابد.

سرعت اینترنت خراسان جنوبی به 10 مگابیت افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد رضا حاجی‌محمدی سه‌شنبه‌شب در نشست شورای فناوری شهرستان درمیان اظهار داشت: رویکرد جدید مخابرات در خراسان جنوبی نوسازی شبکه‌های مخابراتی و فناوری منطبق بر آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیا است.
وی فراهم آوردن زمینه دور کاری برای کارمندان دولت را یکی از دستاوردهای نوین شرکت مخابرات دانست و تصریح کرد: ایجاد شبکه دولت الکترونیک، مشارکت در توسعه مسائل علمی، گمرکات، حساب‌های مالی و بانکداری الکترونیک نتیجه گسترش فناوری در سطح خراسان جنوبی به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با اشاره به کمک 2 هزار و 500 میلیارد تومانی مخابرات به دولت در سال گذشته ادامه داد: توسعه خدمات مخابراتی در روستاها بر عهده دولت است و طی تفاهم‌ به عمل آمده در آینده نزدیک 16 روستای استان از خدمات مخابراتی اعم از گسترش تلفن ثابت و همراه برخوردار می‌شوند.
حاجی‌محمدی از تعبیه 15 سامانه BTS در درمیان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 138 روستا در سطح شهرستان دمینا دارای ارتباط مخابراتی بوده و 43 مرکز تلفن در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی ضریب نفوذ تلفن همراه استان را 47 درصد عنوان کرد و ابراز داشت: شهرستان درمیان با دارا بودن 8 هزار و 707 مشترک 15.2 درصد استان را به خود اختصاص داده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی اضافه کرد: با بهره‌برداری از سایت روستاهای جاجنگ، فورگ، تخته جان، نوزاد، پیرنج، تپه زرد و  شیرگ ججگ نقاط کور گیرندگی موبایل شهرستان برطرف می‌شود.
حاجی‌محمدی خدمت بی‌منت را مهم‌ترین خصلت دولت عدالت محور دانست و یادآور شد: امروز فناوری استان نیازمند مدیرانی کاردان، لایق و فنی است.
فرماندار درمیان نیز در این جلسه گفت: عدم هماهنگی سه مجموعه پست، مخابرات و پست‌بان در آینده نزدیک عملکرد دفاتر ICT شهرستان را با مشکل جدی مواجه می‌کند.
رجبعلی براتی ضریب نفوذ کم و کیفیت بد گیرندگی تلفن همراه درمیان را از دیگر مشکلات مخابرات در این شهرستان بر شمرد و تصریح کرد: زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان بسیار قدیمی بوده از این رو توسعه، تجهیز و نوسازی زیر ساخت‌های فناوری شهرستان امری ضروری و مهم است.
وی در ادامه از زحمات محمد رضا خداپرست رئیس قبلی اداره مخابرات شهرستان قدردانی و حسین عباسی را به عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان معرفی کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول