اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌شرقی خبر داد:

دستگیری توزیع‌کنندگان اینترنتی داروهای غیرمجاز در آذربایجان‌ شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌ شرقی گفت: عاملان فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز شناسایی شده و بیش از 250 مورد داروی غیر مجاز از آنها کشف و ضبط شد.

دستگیری توزیع‌کنندگان اینترنتی داروهای غیرمجاز در آذربایجان‌ شرقی
مصطفی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در اجرای دستورالعمل صادره در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان و گردانندگان فروشگاه‌های اینترنتی که اقدام به فروش دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی و غیرمجاز می‌کنند، این عملیات انجام شد.
وی گفت: عوامل این پلیس با هماهنگی و دستور قضایی اقدامات خود را در سه مرحله وب‌گردی و شناسایی فروشگاه‌های اینترنتی سطح استان انجام داد که طی آن عاملان و پدید آورندگان فروشگاه‌ها شناسایی شد و برنامه‌ریزی برای دستگیری عاملان امر با انجام معامله صوری انجام یافت.
حدادی افزود: یکی از اعضای فروشگاه که در قالب پیک پستی حین تحویل داروهای سفارشی به نام «ج- ص» دستگیر شد و در ادامه تحقیقات به عمل آمده از وی مشخص شد برادر وی با ایجاد چهار سایت اینترنتی اقدام به فروش اقلام مذکور می‌کردند.
وی ادامه داد: پلیس پس از دستگیری متهم دوم و در بازرسی از منزل متهمان نزدیک به 250 مورد لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای محرک جنسی غیرمجاز کشف کرد و متهمان به همراه اموال مکشوفه و پرونده متشکله به مقامات قضایی معرفی شدند. 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: برابر اعترافات، متهمان وسائل موجود را از تهران و ارومیه تهیه و به صورت پستی و یا از طریق پیک موتوری در اختیار بازدیدکنندگان و سفارش‌دهندگان کاربران اینترنتی قرار می‌دادند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول