اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره هنری کانون مساجد کشور اعلام کرد:

فعالیت 4200 مدرسه دینی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره هنری کانون فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: 4 هزار و 200 مدرسه دینی در کشور فعالیت دارند.

فعالیت 4200 مدرسه دینی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجتبی میرزایی‌نسب ظهر امروز در نشست خبری که در سالن شهید غربال‌دوست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد،‌ اظهار داشت: تعداد مدارس دینی در آذربایجان غربی دو مدرسه است.
وی تصریح کرد: برای هر جشنواره کارگروه تخصصی برگزار می‌شود به طوری ‌که این کارگروه با حضور اساتید مجرب در تهران تشکیل می‌شود.
این مسئول افزود: در ششمین جشنواره قرآنی 8 هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حضور داشتند و امسال این تعداد به 12 هزار نفر رسیده است.
میرزایی‌نسب با بیان اینکه آذربایجان غربی مرحله استانی ششمین جشنواره قرآنی خود را برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این جشنواره سوم تا ششم آبان ماه در زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی، گفت: این جشنواره بهمن ماه امسال برگزار می‌شود که ویژه کانون‌های روستایی است.
این مسئول ادامه داد: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور حمایت از گروه‌های سرود، نمایشنامه‌نویسان، فلیم‌‌سازان و هنرمندان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در دستور کار خود قرار داده است.
میرزایی‌نسب گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای هستند که با حمایت از آنها زمینه رشد و گسترش فعالیت آنها فراهم می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول