اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم:

198 مسجد و حسینیه در جم فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم گفت: 198مسجد و حسینیه در جم فعال هستند.

198 مسجد و حسینیه در جم فعال هستند
حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) امام هشتم شیعیان از عالم‌ترین و عادل‌ترین افراد در تاریخ بوده و همواره مورد احترام مردم قرار داشته است.
وی افزود: بارگاه قدسی امام رضا (ع) زینت کشور ما و مایه عزت و شکوه ایران اسلامی است و ثواب زیارت آن امام معادل زیارت امام حسین(ع) است و امیدوار هستیم همواره بتوانیم به پابوس امام رضا(ع) شرف‌یاب شویم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم با تاکید بر لزوم ساماندهی اماکن مذهبی و حسینیه‌های جم خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب و بهینه مراسمات مذهبی باید مساجد و حسینیه‌ها و سایر اماکن را شناسنامه‌دار کنیم و برنامه‌ریزی لازم را برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها باید انجام دهیم.
سادات با بیان اینکه 198 مسجد و حسینیه در جم فعال هستند گفت: تعداد مساجد فعال شهرستان جم 124 مسجد و تعداد حسینیه‌های فعال شهرستان نیز 74 باب هستند که در تمام مناسبت‌ها فعال و پویا هستند.
وی اضافه کرد: بانیان مساجد همواره با همکاری مردم و با مشارکت مسئولان در تمام مراسمات بیش از ظرفیت و پتانسیل موجود فعالیت می‌کنند و مردم همواره مساجد را حمایت می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم همچنین از راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات روحانیون، مداحان و فعالان قرآنی جم خبر داد و اذعان داشت: مبلغین و مبلغات، مداحان و فعالان قرآنی و مسئولین هیئت‌های مذهبی در این بانک اطلاعاتی ثبت شده‌اند و این امر در کیفی کردن برنامه‌ها بسیار اثربخش است.
سادات یادآور شد: تقویت خانه‌های عالم را در دستور کار قرار داده‌ایم و با افزایش امکانات و تجهیزات این اماکن، راه را برای گسترش علوم اسلامی و قرآنی در روستاها هموار کرده‌ایم.
وی بیان داشت: دوره‌های آموزشی متعددی برای مربیان قرآنی در جم تدارک دیده شده و این امر در افزایش توانمندی خانه‌ها و موسسات قرآنی تاثیرگذار است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم افزود: فرقه‌های انحرافی برای کمرنگ کردن مقدسات و ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند و باید با تقویت برنامه‌های فرهنگ دینی در جامعه نسبت به هدایت جوانان و بصیرت‌بخشی به این عزیزان اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول