اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

جایگاه آزمایشگاه فنی خاک مازندران روبه رشد است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی، رتبه آزمایشگاه فنی خاک در مازندران را در بخش وصول هزینه‌ها جایگاه یازدهم دانست و گفت: جایگاه مازندران در سطح کشور رو به رشد است در حالی که در سال‌های اخیر رتبه 15 داشت.

جایگاه آزمایشگاه فنی خاک مازندران روبه رشد است
کامران رحیم‌اف در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل آزمایشگاه مکانیک خاک استان مازندران در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که با کوچک‌ترین فعالیت در سطح ملی مطرح می‌شود، بیان داشت: اگر کوچک‌ترین نقص در شبکه راه‌های مازندران ایجاد شود تمام کشور در این بخش دچار نقص می‌شود.
وی کارکردن در آزمایشگاه فنی خاک استان مازندران را سخت دانست و تصرح کرد: مدیران مازندرانی افرادی کارکشته و باتجربه هستند که بعد از کار در استان در سطح ملی حضور پیدا می‌کنند.
مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وظیفه خطیری برعهده دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری که در بخش عمرانی دیده می‌شود، بعد از آزادسازی یارانه‌ها توجه زیادی به کیفی‌سازی فعالیت‌های عمرانی به ویژه راهسازی باید داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بودجه‌های عمرانی کشور هدر برود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم در اجرای فعالیت‌های عمرانی منجر به موازی‌کاری و دوباره کاری شویم.
این مقام مسئول یادآور شد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور نهادی دولتی است ولی به صورت خودگردان اداره می‌شود و به عنوان بازو در بخش عمرانی دولت محسوب می‌شود.
رحیم اف با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر پروژه‌های ملی دولت نظارت دارد، اظهار داشت: ماهیت کار در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نظارت و کنترل است ولی مدیران آزمایشگاه از مظلوم‌ترین مدیران محسوب شده و در دشوارترین مسیرهای راهسازی برای کیفیت‌سنجی در کنار وزارت راه و شهرسازی حضور می‌یابند.
وی جایگاه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران را در سطح کشور مطلوب دانست و اظهار داشت: گزارش‌های ارائه شده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران از طریق مدیر سابق نشان از کاری مضاعف بوده و در پنج ماه نخست امسال از نظر درآمد و هزینه و نیز وصول رتبه قابل قبولی را اخذ کرده است.
رحیم‌اف رتبه آزمایشگاه مازندران را در بخش وصول هزینه‌ها جایگاه یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: جایگاه مازندران در سطح کشور روبه رشد است در حالیکه در سال‌های اخیر رتبه 15 داشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران در بعد فنی و نظارت پروژه‌های آزمایشگاهی خوب کار کرده است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در مصالح کیفی راهسازی در استان‌های شمالی به ویژه مازندران وجود دارد تلاش می‌شود در راهسازی فعالیتی کیفی شود.
وی افزود: گزارش فنی آزمایشگاه مازندران در نرم کشوری خیلی بالاتر از میانگین کشوری نیست.
این مسئول با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به صورت حاکمیتی نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی داشته باشد، اذعان داشت: نظارت بر کار آزمایشگاه‌های بخش خصوصی باید از سوی آزمایشگاه دولتی انجام شود تا در بخش عمرانی پروژه‌های باکیفیت ارائه شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول