اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای شاخص‌های کیفی آب؛

آزمایشگاه بیولوژی در آبفا خوزستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: نخستین آزمایشگاه بیولوژی استان با توانایی ارائه خدمات به بخش‌های دولتی و خصوصی در این شرکت راه‌اندازی شد.

آزمایشگاه بیولوژی در آبفا خوزستان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن پویا با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای اهداف کلان سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، آزمایشگاه بیولوژی این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفی آب و رضایتمندی بیشتر مشترکان و شناخت نقاط ضعف تصفیه‌خانه‌ها و تاسیسات آب و فاضلاب، تجهیز و راه‌اندازی شد.
وی افزود: پروژه تجهیز آزمایشگاه بیولوژی شرکت آبفا استان با 100 میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی و با هدف تشخیص پارامترهای بیولوژیکی موثر بر کیفیت آب اعم از جلبک‌ها، تخم انگل‌ها و ...  از سال 89 آغاز و  امسال به بهره‌برداری رسید.
پویا صرفه جویی در وقت و هزینه نگهداری تصفیه‌خانه‌ها، تاسیسات و شبکه‌های آب و فاضلاب و حفظ سیستم اکولوژیکی رودخانه‌ها را علاوه بر افزایش سطح رضایتمندی مشترکان از دیگر ویژگی‌های راه‌اندازی این آزمایشگاه عنوان کرد.
وی یادآور شد: در این آزمایشگاه به‌صورت ماهانه نمونه‌های ارسالی توسط کارشناسان مربوطه از نظر عوامل بیولوژیکی سنجیده می‌شود.
رییس هیئت مدیره شرکت آبفا استان همچنین از آمادگی آزمایشگاه بیولوژی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ارائه خدمات به سایر بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 آزمایشگاه در سطح استان بر اساس استانداردهای ملی و دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت شاخص‌های بهداشتی آب و فاضلاب را پایش می‌کنند، خاطر نشان کرد : آزمایشگاه شرکت آبفا خوزستان از آزمایشگاه‌های برتر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور محسوب می‌شود. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول