اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد:

اختصاص 5 میلیارد ریال برای طرح هادی بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات استانی در سال جاری بیش از 5 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی روستایی بیله‌سوار اختصاص یافته است.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای طرح هادی بیله‌سوار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده پیش از ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست بنیاد مسکن بیله‌سوار اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی ماده 180 نیز اعتبارات خوبی به شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: طرح‌های هادی در استان با قدرت و قوت تمام در حال پیگیری است که امیدواریم با پیگیری مسئولان در شهرستان‌ها این امر به معنای واقعی محقق شود.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر حمایت‌های بنیاد مسکن از اجرای این طرح‌‌ها به قوت خود باقی است، افزود: علاوه بر طرح‌های هادی روستایی در قالب مسکن مهر در استان اردبیل نیز حمایت‌هایی صورت گرفته که انتظار داریم با تحویل بخش‌هایی از این مسکن‌ها برنامه‌های دولت در حوزه مسکن مهر را ارتقا بخشیم.
وی با بیان اینکه در قالب مسکن مهر در استان اردبیل 3 هزار  و 789 متقاضی سازماندهی شده‌‌اند، ابراز داشت: از این رقم که 3 هزار و 450 نفر حایز شرایط دریافت مسکن مهر بودند برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند. حاج‌علیزاده خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر متولی ساخت مسکن‌های مهر است که در این ارتباط 77 هکتار زمین تحویل و تملک شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله سوار نیز در این مراسم اظهار داشت: 910 واحد مسکونی در این شهرستان با استفاده از تسهیلات مسکن مهر در حال احداث است که از این تعداد 346 واحد به صورت انفرادی اجرا می‌شود. 
رسول زیبانژاد با اشاره به  احداث 816 واحد مسکونی از محل مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری افزود: از این تعداد 450 واحد به بهره‌برداری رسیده است.
وی همچنین بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرهای بیله‌سوار و جعفرآباد، طرح‌های هادی روستاهای تابعه و سایر طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهرستان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه فیروز مهدی‌زاده به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول