اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

بررسی طرح هادی شهر رویان با اولویت پاسخ داده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: بررسی طرح هادی شهر رویان با اولویت پاسخ داده می‌شود.

بررسی طرح هادی شهر رویان با اولویت پاسخ داده می‌شود
سید عیسی هاشمی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر رویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور بیان داشت: طرح هادی چگونگی توسعه و چگونگی انجام کار در منطقه طرح را در بردارد و بنابراین نظر کارشناسی مسئولان شهرستان ضروری است.
معاون عمرانی استاندار مازندران درباره افزایش محدوده و حریم و بافت ادامه داد: اگر این کار کارشناسانه و منطقی صورت نگیرد و به‌عنوان مثال 500 متر افزایش دهیم نفر بعدی که در 501 متری زمین دارد تقاضای افزایش دارد که باید سنجیده عمل شود.
وی درباره طرح هادی شهر رویان گفت: طرح هادی پیشنهادی رویان در دفتر فنی تائید شده و آماده طرح در کارگروه استان است که در کمتر از یک ماه آینده با اولویت بررسی و ابلاغ می‌شود.
هاشمی درباره صدور پروانه و وضعیت سند و احراز مالکیت زمین در رویان و سایر مناطق ابراز داشت: براساس قانون، شهرداری می‌تواند برای زمین‌های دارای سند منگوله‌دار که تائید شده باشد پروانه صادر کند و برای کسی که سند مالکیت ندارد شورا و یکی از قضات که مجوز قضاوت دارند احراز مالکیت را تایید کند.
این مسئول اضافه کرد: بخش دوم کار تا یکی دو ماه قبل انجام می‌شد، اما رئیس دادگستری استان به دلیل حجم این گونه پرونده‌ها کتبی قضات و شورای اختلاف را از پذیرش اینگونه پرونده‌ها منع کرده و باید فکری بشود.
 
* تاکید بر استفاده از مشاوران بومی
معاون عمرانی استاندار مازندران همچنین در بازدید از پروژه پل انقلاب رویان و توضیحات ارائه شده از سوی شهردار و مجری پروژه با ارائه تذکرات لازم در رفع نواقص و تسریع در انجام پروژه از عدم بکارگیری مشاوران و مهندسان بومی انتقاد کرد.
وی با اشاره به وجود حدود 70 شرکت مشاور در استان بر استفاده از مهندسان مشاور و مجری بومی استان تاکید کرد و اذعان داشت: قطعا این افراد با دلسوزی بیشتر کار خواهند کرد و در اجرای پروژه تسریع می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول