اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اجرایی طرح سرشماری خراسان جنوبی:

اطلاعات شخصی افراد سرشماری شده محرمانه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن خراسان جنوبی خطاب به مسئولان و عوامل اجرای این طرح گفت: برابر ماده هفت قانون، آمار و اطلاعات شخصی افراد سرشماری شده کاملا محرمانه است.

اطلاعات شخصی افراد سرشماری شده محرمانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدرضا مومنی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: دولت به خاطر کهنه نماندن آمار کشور و به منظور تسریع در خدمات‌رسانی و توزیع عادلانه اعتبارات طرح سرشماری را از این پس هر پنج سال اجرایی می‌کند.
وی با بیان اینکه برای تمامی تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نیاز به آمار و اطلاعات کامل و جامع داریم، تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن امسال این کمک را به دولت و دولت‌مردان می‌کند که بر اساس آمارهای جمع‌آوری شده از سطح کشور تصمیمات و برنامه‌های صحیح را انجام دهد.
قائم مقام مدیر اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اینکه تمامی عوامل اجرایی و آمارگیر‌های این طرح باید دقت نظر لازم را در طول انجام طرح داشته باشند، ادامه داد: این عوامل ضمن برخورد با متانت با خانوار‌ها باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.
 مومنی یادآور شد: طبق دستور استاندار در صورت مشاهده و انعکاس موردی مبنی بر رعایت نکردن شئونات اسلامی از طرف عوامل اجرایی و آمارگیران این طرح بلافاصله آنها را عزل می‌کنیم.
وی فرم‌های سرشماری عمومی نفوس و مسکن را چهار فرم عنوان کرد و افزود: فرم فهرست خانوار و تمامی اماکن، فرم خانوار که دارای 68 پارامتر از ابعاد مختلف زندگی افراد، فرم خانوارهای نیروهای مسلح و فرم پرسش‌نامه آبادی که تمامی اطلاعات آبادی در آن درج می‌شود، چهار فرم این طرح است که باید آمارگیران آنها را کامل کنند.
قائم مقام مدیر اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کد ملی و کد پستی در این سرشماری ملاک و معیار است، گفت: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید بدانند که طبق ماده هفت قانون، آمار و اطلاعات شخصی افراد سرشماری شده کاملا محرمانه است.
مومنی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و مدیران اجرایی شهرستان‌ها موظف به همکاری لازم و در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه برای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری هستند.
وی با بیان اینکه در نهبندان کلاس‌های آموزشی مربوط به این طرح سرشماری آغاز شده است، تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های لازم به منظور برگزاری موفقیت‌آمیز این طرح در شهرستان با تلاش فرماندار و مدیران اجرایی انجام صورت پذیرفته است.
قائم مقام مدیر اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خراسان جنوبی اضافه کرد: نهبندان در سطح استان با توجه به مشکلات عدیده و پراکندگی بسیار از سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی محروم‌تر است اما با تعامل و همدلی مسئولان این شهرستان برنامه‌ها طبق روال پیش ‌می‌رود و از هم اکنون بهترین فضاها، امکانات و وسایل نقلیه در اختیار عوامل اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن قرار گرفته است.
مومنی با اشاره به اینکه از میان بیش از 250 ثبت‌نام کننده به منظور همکاری این طرح در نهبندان حدود 77 نفر گزینش و انتخاب شدند، افزود: از این تعداد 44 نفر به عنوان آمارگیر و مابقی عوامل اجرایی هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول