اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بناب خبر داد:

اقامه نماز جماعت در 103 مدرسه شهری و روستایی بناب

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بناب گفت: هم اکنون در103 مدرسه شهری و روستایی بناب نمازهای جماعت ظهر و عصر برپا می‌شود.

اقامه نماز جماعت در 103 مدرسه شهری و روستایی بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر بزازبنابی صبح امروز در همایش ستاد اقامه نماز شهرستان بناب از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز، 60 مورد نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده و همچنین اجرای طرح  اصل پیوند مدارس با مساجد را از جمله برنامه‌های این ستاد برای اجرا در سال‌جاری اعلام کرد.
مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این نشست بسترسازی برای استفاده حداکثری از امام جماعت در آموزشگاه‌های منطقه برای برپایی نماز جماعت را از برنامه‌های اساسی این اداره نام برد و گفت: هم اکنون در 103 آموزشگاه منطقه نمازهای جماعت برپا می‌شود که در76 آموزشگاه نمازهای جماعت با حضور روحانی برگزار می‌شود.
محرم حسن‌زاده همچنین از ایجاد بستر مناسب برای برپایی نماز جماعت در13 آموزشگاه روستایی خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اقامه نماز در سطح شهرستان گفت: هم اکنون در شش روستای حومه بناب نمازهای جماعت سه‌گانه و در هفت مسجد شهر بناب نماز جماعت صبح به طور مرتب اقامه می‌شود.
حجت الاسلام رسول یگانه با بیان اینکه در 14 اداره دولتی شهرستان نیز نماز جماعت اقامه می‌شود، اظهار داشت کرد: در صورت نیاز، آمادگی اعزام طلاب و روحانیون برای ادارات مختلف و حتی خوابگاه‌های دانشجویی را برای اقامه نماز جماعت داریم.
وی درادامه از برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان دینی در مدارس شهری و روستایی بناب در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال این نشست‌ها با رویکرد جدید، بیان احکام و از طریق کتاب‌های جدید مربوطه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول