اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس نیشابور به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با حضور مسئولان نیشابور، زنگ انضباط اجتماعی در مدرسه راهنمایی دخترانه وکیلی 10 این شهر به صدا درآمد.

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس نیشابور به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، در این مراسم معاون استاندار و فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان ادارات نیشابور نیز حضور داشتند.
پس از قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی، محمدیوسف سپهری‌راد معاون مدیرکل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: برابر شعار امسال هفته ناجا هر کس و هر قشری حتی شما دانش‌آموزان برای برقراری امنیت باید تلاش کنید.
همچنین محمدحسن امیری فرمانده انتظامی نیشابور در این مراسم اظهار داشت: هر کس در برقراری امنیت و آرامش سهم دارد و شما دانش‌آموزان با رعایت قوانین و مقررات باید سهم و نقش خود را در ایجاد امنیت ایفا کنید تا در سایه این امنیت بتوانید مدارج تحصیلی خود را طی کنید.
در ادامه علی زرگرانی پیام مهر را قرائت و زنگ انضباط اجتماعی توسط فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به صدا درآمد.
در پایان این مراسم مسابقات انتظامی برای دانش‌آموزان برگزار و جوایزی به رسم یادبود توسط مسئولان به آنان اهدا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول