اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خواستار شد:

آمادگی برای برگزاری انتخابات رایانه‎ای در گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه 90 درصد فرآیند اخذ رای در شعبات به‌صورت رایانه‎ای انجام خواهد شد، از هم اکنون باید همه امکانات و مقدمات انجام کار فراهم شود تا در زمان اجرا دچار مشکل نشویم.

آمادگی برای برگزاری انتخابات رایانه‎ای در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در اولین جلسه ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اظهار داشت: جلسات این ستاد به طور منظم و جدی هر دو هفته یک‌بار با حضور همه اعضا برگزار خواهد شد.
وی افزود: اعضای ستاد انتخابات استان همانگونه که ارتباط و تعامل خوبی با یکدیگر دارند باید با مافوق و رابطین خود در تهران نیز ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی داشته باشند تا کارها بدون مشکل و در اسرع وقت انجام شود.
استاندار گلستان همچنین بر همکاری ستاد انتخابات استان با ستادهای شهرستانی و هیئت‎های نظارت تاکید کرد.
در این جلسه معاون سیاسی و امنیتی استاندار به‌عنوان رییس ستاد انتخابات استان معرفی شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: وظیفه ما به‌عنوان نماینده حاکمیت، حفظ امنیت و برگزاری انتخابات سالم در سطح استان است.
علیرضا جمشیدی اظهار داشت: تلاشمان این است تا امانت‎داران و مجریان صادق و صمیمی برای مردم باشیم.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان با بیان اینکه ستاد انتخابات استان حسب تقویم زمان‎بندی وزارت کشور به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: 30هزار نفر در استان به‌صورت مستقیم در برگزاری انتخابات دخیل هستند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: این ستاد از 12 نفر تشکیل شده که شش نفر از آنها علاوه بر عضویت، مسئولیت کمیته‎های شش‌گانه را به عهده دارند.
به گفته وی ستاد انتخابات استان از کمیته امنیت به مسئولیت اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری، کمیته فناوری به مسئولیت اداره کل فناوری و اطلاعات استانداری، کمیته پشتیبانی به مسئولیت اداره کل امور اداری و مالی استانداری، کمیته آموزش به مسئولیت اداره کل آموزش و پژوهش استانداری، کمیته حقوقی به مسئولیت مشاور حقوقی استاندار، کمیته اطلاع‎رسانی به مسئولیت اداره روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری تشکیل شده است.
جمشیدی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز گلستان، اداره کل برنامه و بودجه استانداری، اداره کل ثبت احوال استان، اداره حراست استانداری، اداره کل امور اجتماعی استانداری و اداره کل امور خانواده و بانوان استانداری از اعضای ستاد انتخابات استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به‌عنوان دبیر و جانشین رئیس ستاد انتخابات استان فعالیت خواهد کرد.
در اولین جلسه ستاد انتخابات استان، هر یک از اعضا به‌صورت جداگانه احکام خود را از دست استاندار دریافت کردند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول