اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 200 آموزشگاه سمیرم؛

انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف تأمین مشارکت فکری و هم‌سویی اهداف تربیتی خانه و مدرسه، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان سمیرم همچون سال‌های گذشته در بیش از 200 آموزشگاه این شهرستان برگزار شد.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، این انتخابات در سه روز گذشته در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به صورت سراسری در شهرستان سمیرم برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش سمیرم در حاشیه این انتخابات حضور و استقبال اولیا در انتخابات امسال را نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر اعلام کرد و گفت: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیئت منتخبی از اولیای دانش‌آموزان و مربیان همان مدرسه است که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیا دانش‌آموزان برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط و هم‌سویی خانه و مدرسه بر اساس مقررات و ضوابط انجام وظیفه می‌کند.
سید ضیا موسوی هدف از تشکیل این انجمن‌ها را مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط دو کانون خانه و مدرسه دانست و اظهار  داشت: از آن جا که خانه و مدرسه دو رکن اصلی و موثر در تربیت فرزندان و آینده‌سازان جامعه هستند، ارتباط هماهنگ و همسو در طول سال تحصیلی بین این دو نهاد از نظر کمی و کیفی می‌تواند بستر مناسبی برای دست‌یابی به اهداف در امر تعلیم و تربیت را فراهم نماید.
وی افزود: انتخاب افراد علاقه‌مند و آگاه به مسائل اجرایی و تربیتی زمینه لازم برای کارایی و پویایی واحدهای آموزشی را فراهم می‌آورد.
وی تصریح کرد: مدیر مدرسه، یکی از معاونان مدرسه، نماینده شورای معلمان، معاون پژوهشی یا یکی از مربیان امور تربیتی و در صورت نبودن مربی، یکی از معلمان آگاه به مسائل تربیتی به انتخاب مدیر و منتخبین اولیای دانش‌آموزان از جمله اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول