اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

فضای انتخابات باید فضای ارزشی و دینی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه دراستان لرستان گفت: فضای انتخابات باید فضایی ارزشی و دینی باشد.

فضای انتخابات باید فضای ارزشی و دینی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه اصلی برگزاری یک انتخابات با شکوه و وحدت بخش در کشور حاکم شدن فضاهای ارزشی، اخلاقی و دینی است.
وی نقش رسانه‌ها را در این زمینه مهم بر شمرد و گفت: رسانه‌های لرستان باید ضمن رعایت دقیق موازین اخلاقی و حرفه‌ای از هتک حرمت افراد و چهره‌های انتخاباتی پرهیز کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه خطاب به رسانه‌های لرستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات در عرصه برگزاری انتخابات ارزشی، معرفی دقیق و مشخص داوطلبان نمایندگی مجلس برای مردم است که این وظیفه بر عهده رسانه‌ها است.
حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه یادآور شد: دستگاه های فرهنگی استان به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن نظارت دقیق بر روند فعالیت مطبوعات لرستان، از دادن اجازه به فعالیت‌های مطبوعاتی که سبب هتک حرمت افراد شود، جلوگیری به عمل آورند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان بیش از 6 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: باید خیابان‌ها و معابر سطح شهرهای لرستان به نام شهدای دوران دفاع مقدس نام‌گذاری شود زیرا این شهدا برای همیشه مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند.
حجت‌السلام میرعمادی تصریح کرد: نامگذاری خیابان‌ها و معابر در سطح شهرهای لرستان موجب می‌شود که یاد و خاطره این شهدای بزرگوار زنده نگه‌داشته شود.
وی در ادامه به بحث کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید شرایط مناسب برای دسترسی عموم مردم لرستان به کتاب و کتابخانه‌ها فراهم شود.
استاندار لرستان نیز در این جلسه به ظرفیت‌های این استان اشاره کرد و گفت: استان لرستان در تمام زمینه‌ها دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید همه مسئولان با تعامل و همدلی این استعدادها را شکوفا کنند.
حبیب‌الله دهمرد اظهار کرد: در استان لرستان پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده که این یک اقدام بسیار مفید و مؤثر برای توسعه علم و فناوری‌ها در استان است.
وی با بیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی در بخش‌های فرهنگ و هنر دارد گفت: به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی این استان دفتر نخبگان لرستانی به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول