اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود 4 هزار پزشک عمومی اصفهان مشاهده شد؛

حضور یک درصدی پزشکان عمومی در انتخابات هیئت مدیره

خبرگزاری فارس: مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی اصفهان در حالی در سازمان نظام پزشکی اصفهان برگزار شد که از جمعیت 4هزار نفری پزشکان عمومی اصفهان کمتر از 50 پزشک در این مراسم شرکت داشتند.

حضور یک درصدی پزشکان عمومی در انتخابات هیئت مدیره
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان بعدازظهر امروز با اشاره به استقبال کم پزشکان عمومی از این دوره انتخابات اظهار داشت: این انتخابات هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود.
عباس علی جوادی با اشاره به اینکه دوره زمانی انتخابات هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی هر استانی با دیگر متفاوت است و بین دو تا چهار سال متغیر است، بیان داشت: برخی از استان‌ها هر چهار سال یک‌بار، بعضی هر سه سال یک‌بار و در اصفهان هر دو سال یک‌بار دوره انتخابات تجدید می‌شود.
وی اظهار داشت: از طریق پیام کوتاه زمان و مکان این مراسم را به اطلاع همه پزشکان رساندند اما حضور انگشت شماری آنها در این دوره از انتخابات شاید ناشی از این است که حتی خود پزشکان عمومی نسبت به سرنوشت خود تمایل آنچنانی ندارند.
رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان  گفت: این انجمن از قدرت قانونی و اجرایی برخوردار نیست و تنها یک انجمن علمی و صنفی است و تنها دنبال اظهار نظرها هستند و چیز خاصی دست انها نمی‌آید.
به گزارش فارس، البته آنچه در این دوره از انتخابات پزشکان عمومی اصفهان جلب توجه می‌کرد تناقض گویی‌هایی که بین صحبت‌های رئیس و نایب رئیس سازمان نظام پزشکی در زمینه اعلام تعداد جامعه پزشکی و مدت زمان دوره انتخابات بود به گونه‌ای که رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان در حالی جمعیت پزشکان عمومی اصفهان را 4هزار نفر عنوان کرد که نایب رئیس این سازمان آمار  3هزار و 500 نفری را بیان داشت و تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی اصفهان هر سه سال یک‌بار برگزار می‌شود که رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان این مسئله را طور دیگری عنوان کرده بود.  
علی‌جوادی که سعی داشت مشارکت پزشکان عمومی اصفهان در این دوره از انتخابات را حداقل بین 60 تا 100 یا 200 نفر عنوان کند و از این جمعیت نیز گله‌مند بود اما این حضور آنها آنقدر کم‌رنگ بود که به راحتی می‌توانستیم جمعیت کمتر از 50 نفری پزشکان را بشماریم.
نایب رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان در مورد استقبال کم پزشکان، گفت: پزشکان تا چند ساعت برگزاری مراسم، کم کم مطب‌های خود را می‌بندند و در این انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
آخرین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی اصفهان در مهرماه سال 88 بود که با گذشته سه سال از انتخابات قبلی، این دوره از انتخابات در حالی برگزار شد که هنوز چند دقیقه از برپایی جلسه نگذاشته بود که شکایت و گله یکی از پزشکان عمومی اصفهان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات و اعلام تقلب در این مراسم، رای خود را در بین حضار پاره و مراسم را قبل از اینکه آغاز شود، منحل کرد.
اما این انحلال زیاد طول نکشید و بنا بر گفته رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان، همه حضار به بیرون از مجلس راهنمایی و ثبت نام اعضای برای بار دیگر آغاز شد.
این دوره از انتخابات بعد از چند دقیقه به هم ریختگی و بحث در بین پزشکان عمومی حاضر در جلسه بالاخره با حق رای دوباره به تمام افراد نظم برقرار شد و هفت نفر از پزشکان عمومی به عنوان اعضای هیئت مدیره و یک نفر بازرس انتخاب شدند که به شرح ذیل است.
به گزارش فارس، مسعود جوانبخت، منصوره ابوفاضلی، مازیار ستاری، حسین ایقاعی، محسن مصلحی، لیندا قانع، محمد نیازی اصفهانی برگزیده شدند و همچنین عدنان زادهوش به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.
انتهای پیام/‌ش‌20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول