اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تبلیغات زودهنگام چهره انتخابات را مکدر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: تبلیغات زودهنگام انتخابات به برخی بی‌اعتمادی‌ها و نگرش‌های غیر واقعی دامن زده و چهره واقعی انتخابات را مکدر می‌کند.

تبلیغات زودهنگام چهره انتخابات را مکدر می‌کند
یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ورود زودهنگام از ناحیه هر کسی به انتخابات نه تنها اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه این ورود زودهنگام آسیب‌های منفی را نیز به سلامت انتخابات وارد خواهد کرد.
وی با یادآوری اینکه از شهروندان قانون‌مدار انتظار داریم در راستای امنیت و سلامت انتخابات موعد قانونی را رعایت کنند، گفت: مجموعه مرتبط با بحث انتخابات شان و شوکت و آبروی انتخابات و امانت مردم را به نحو شایسته رعایت کنند و با ایفای نقش شهروند قانون‌مدار زمینه را برای گسترش قوانین متعالی جامعه فراهم آورد.
این مسئول با اشاره به اینکه طبق تعریف قانون باید وارد مقوله تبلیغات انتخاباتی شویم، تصریح کرد: اگر چنین باشد انتخابات ما بدون عیب و نقص، کم حادثه و کم حاشیه خواهد بود.
وی گفت: اینکه چند ماه مانده به انتخابات بر خلاف قوانین و موازین وارد انتخابات شده و رسانه‌های محلی به بهانه‌های مختلف در قالب رپرتاژهای تبلیغی مورد استفاده قرار گیرند عین قانون‌شکنی است.
فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه کاندیداها باید ابتدا قوانین را رعایت کنند، اضافه کرد: از ارشاد نیز انتظار داریم اهالی مطبوعات را که دیده‌بان اصلی حفاظت از قانون و صیانت از قانون مطبوعات هستند توجیه کرده و مطبوعات صحنه اطلاع‌رسانی خود را برای رفتار و تبلیغات زودهنگام و غیر ‌قانونی مهیا نکنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه در ایام قانونی انتخابات تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت قانون هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید طوری برنامه‌ریزی کنند که با تدبیر مدیریتی خود بتوانند حاشیه امن و امانی را برای دستگاه خود ایجاد کرده و بدون ملاحظه و بی‌توجه به برخی حواشی دیگران را به قضاوت ناصواب نیندازند.
اکبری همچنین به موضع‌گیری فرمانداری در راستای انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون به موعد قانونی انتخابات باقی مانده و از همین جا اعلام می‌کنیم هر نقل قولی از طرف فرمانداری و مجموعه منتسب به فرماندار به له یا علیه فردی در هر جمع خصوصی و عمومی و رسانه‌های گروهی کذب محض است مگر این که خودمان اظهار نظر کرده و سند اداری آن موجود باشد.
وی امانتداری در انتخابات را بسیار مهم اعلام کرد ابراز داشت: در ایام انتخابات در هسته مرکزی شهر ستاد اصلی و فرعی وجود نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل این مسئول اظهار داشت: ما موظفیم تمام رفتار، کردار و حرکات خود را در راستای الهی سوق دهیم چرا که مشروعیت ما در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ولایی است و باید حرکات خود را به انگشتان اشاره رهبر سپرده و در چهار چوب اصول و موازین ولایی حرکت کرده و نصرت الهی را پشت سر حرکت‌های خود احساس کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول