اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فعالیت در انتخابات نهمین دوره مجلس؛

خلخالی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان شد

خبرگزاری فارس: اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان سمنان تعیین شدند و علی‎رضا خلخالی، رئیس این ستاد شد.

خلخالی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، طی احکام جداگانه‏ای از سوی عباس رهی، استاندار سمنان اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان منصوب شدند.
در این احکام با حفظ سمت، علیرضا خلخالی معاون سیاسی امنیتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات، علی‏اصغر مجد مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات به عنوان جانشین رئیس و مسئول کمیته اجرایی و حقوقی، احمد شادکام معاون دفتر سیاسی و انتخابات به عنوان معاون اجرایی و حقوقی، ایرج کارخایی مدیر روابط عمومی استانداری به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی، حسن اسلامی‏راد مدیرکل امنیتی و انتظامی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، محمدرضا رضوانی مدیرکل دفتر آموزشی و پژوهشی به عنوان رئیس کمیته آموزشی، مجیدرضا مرادی مدیرکل فناوری و اطلاعات به عنوان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات، مصطفی علی‏پور مدیر حراست به عنوان رئیس کمیته حراست و حفاظت فیزیکی سیدمظفر طاهری سرپرست اداری و مالی به عنوان کمیته تدارکات و پشتیبانی تعیین شدند.
در بخشی از حکم استاندار سمنان آمده: امید است با استعانت از خداوند متعال و هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان و به کارگیری ظرفیت همه نهادها و دستگاه‏های اجرایی استان و دست‏اندرکاران نسبت به برگزاری انتخابات باشکوه در استان موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است؛ ستاد انتخابات استان سمنان فعالیت اجرایی خود را در استانداری آغاز کرده و با دستورالعمل ستاد انتخابات کشور کمیته‏های مختلف تشکیل و با توجه به زمان‏بندی مشخص شد که مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را که در 12 اسفند سال جاری برگزار می‏شود به نحو احسن و شایسته و با حضور گسترده مردم اجرا کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول