اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبرداد:

آموزش 76 نفر برای سرشماری نفوس مسکن دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از به‌کارگیری و آموزش 76 نفر مامور برای سرشماری نفوس مسکن در این شهرستان خبرداد.

آموزش 76 نفر برای سرشماری نفوس مسکن دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی شنبه‌شب در مراسم آغاز به کار کلاس‌های آموزشی طرح نفوس مسکن که در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید برای انجام درست این  طرح تلاش مضاعف داشته باشند.
وی با بیان اینکه این هفتمین مرحله برگزاری این طرح کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه پایدار کشور مستلزم ارائه آمار واقعی سرشماری نفوس و مسکن است.
به گفته فرماندار دهگلان، پایه و اساس توسعه کشور آمار صحیح و درست از نفوس و مسکن است.
رضایی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم آمار دقیق و واقعی از شهرستان خود ارائه دهیم تا بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون برای عمران و آبادانی کشور ریخته شود.
وی ارائه آمار درست در این طرح را در تحقق اهداف ارزشمند سند 20 ساله توسعه کشور بسیار تعیین کننده خواند و تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع فعالان این عرصه باید با تلاش و کوشش مضاعف در جمع‌آوری اطلاعات و آمار دقت کافی داشته باشند.
فرماندار دهگلان اضافه کرد: اجرای این طرح از دوم آبان ماه آغاز و تا بیست‌و‌یکم ادامه دارد و به همین منظور تا 10 شهریور ماه نام نویسی نیروهای به‌کارگیری شده در این طرح انجام شد.
رضایی یادآور شد: تا پایان وقت اداری 10 شهریور ماه بیش از 370 نفر در این شهرستان در سایت آمار نام‌نویسی ثبت‌نام کردند که از بین آنها 76 نفر انتخاب و تحت آموزش قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه داشتن تجربه، بالا بودن مدرک تحصیلی از اولویت انتخاب این 76 نفر مامور بوده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی و اجرای بدون نقص طرح این 76 نفر تحت آموزش‌های لازم نیز قرار می‌گیرند.
به گفته فرماندار دهگلان، این طرح در گذشته هر 10 سال یک بار در کشور اجرایی می‌شد که به دستور ریاست جمهور به پنج سال یک بار تغییر کرده است.
رضایی از حضور یک معاون فنی و آموزشی در زمان اجرای این طرح در دهگلان خبرداد و افزود: چهار کارشناس مسئول و 16 مامور بازبین نیز در هنگام اجرای این طرح در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح ماموران پرسشنامه‌های 180 سؤالی را برای پاسخ دادن مردم به درب منازل آنان می‌برند و مردم باید در ارائه پاسخ دقیق به آنها دقت کافی را داشته باشند.
به گفته فرماندار دهگلان، همه ماموران این طرح دارای کارت شناسایی ویژه هستند و مردم باید برای جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده‌ هنگام مراجعه هر ماموری این کارت را از وی طلب کنند.
رضایی همکاری مردم در اجرای این طرح را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: مردم باید برای اجرای هرچه کامل و بدون نقص این طرح با ماموران همکاری جدی داشته باشند.
وی بر مشارکت و همکاری همه ادارات و ارگان‌های اجرای در سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح هر مامور در 20 روز کاری خود سرشماری 300 خانواده را در این شهرستان انجام می‌دهد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول