اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست آذربایجان غربی خبر داد:

فعالیت 60 فروشگاه اینترنتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست آذربایجان غربی گفت: در آذربایجان غربی60 فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از طریق پست عرضه می‌کنند.

فعالیت 60 فروشگاه اینترنتی در آذربایجان غربی
مجید فرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی به پیشقدم بودن آذربایجان غربی در زمینه الکترونیک و آی تی اشاره و تصریح کرد: پست آذربایجان غربی در تمام شهرستان‌ها نسبت به نصب و پلاک‌کوبی کد 10 رقمی پستی و در تمام روستاهای استان نسبت به نصب پلاک کد روستایی اقدامات لازم را انجام داده است.
وی، فرا رسیدن نهم اکتبر برابر با 17 مهر روز جهانی پست را مغتنم شمرد و افزود: در پست جمهوری اسلامی ایران همگام با پست جهانی گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.
فرخی، با اشاره به عقد قرارداد 20 شرکت معتبر با پست کشور گفت: 8 هزار فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از این طریق به مشتریان عرضه می‌کنند.
وی، انتشار تمبر یادبود شمس تبریزی را حاصل پیگیری‌های پست آذربایجان غربی دانست و خاطرنشان کرد: این تمبر به همت شورای عالی تمبر کشور و با طراحی یکی از اساتید دانشگاه شاهد تهران با نقش و نگاری از تمثال شمس و مولانا و شعری از مولانا در وصف شمس، چاپ و منتشر شده است.
این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: دو نسخه از تمبر شمس و مولانا که در 280 هزار قطعه در ایران چاپ شده از طریق اتحادیه جهانی پست به نمایندگان کشورهای عضو سازمان ملل تقدیم خواهد شد تا در موزه‌های تمبر تمام کشورها، به عنوان آثار فرهنگی جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شود.
وی، بهای اسمی این تمبر را  2 هزار و 200 ریال اعلام کرد و افزود: این تمبر در همایش بین‌المللی مولانا در آیینه شمس رونمایی شد.
مدیرکل پست آذربایجان غربی در ادامه به احداث ساختمان جدید پست در شهرستان خوی با زیربنای هزار و 200 متر مربع اشاره کرد و اذعان داشت: زمین این ساختمان خریداری و به تملک اداره پست درآمده و هم اکنون مراحل طراحی خود را طی می‌کند که امیدواریم در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول