اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش کالای ملوانی؛

تراز تجاری گمرکات تنگستان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: به دنبال کاهش کالای ملوانی صاحبان لنج‌های تجاری به صادرات و واردات کالاهای تجاری ترغیب شده و تراز تجاری گمرکات نیز افزایش یافته است.

تراز تجاری گمرکات تنگستان افزایش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع دپیش از ظهر امروز ر نشستی با موضوع بررسی طرح توسعه گمرک تجاری بوالخیر اظهار کرد: فعالیت‌های دریانوردی در ایجاد کسب و کار و امرار معاش مردم بخش دلوار شهرستان تنگستان بیشترین نقش را ایفا می‌کند.
 وی افزود: باید با رویکردی جهادی از تمام پتانسیل‌های موجود در بنادر شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقا سطح رفاه اجتماعی بهره گرفت.
زارع با بیان اینکه بندر بوالخیر در فعالیت‌های تجاری سابقه طولانی داشته از تراز تجاری این بندر ابراز رضایت کرد و افزود: با توجه به رشد چشمگیری که این بندر در فعالیت‌های تجاری داشته، توسعه این بندر ضروری است.
وی همچنین عنوان کرد: به دنبال کاهش کالای ملوانی صاحبان لنج‌های تجاری به صادرات و واردات کالاهای تجاری ترغیب شده و تراز تجاری گمرکات نیز افزایش یافته است.
فرماندار تنگستان ادامه داد: بازوی دوم این بندر در حال تکمیل است که با بهره‌برداری از آن فضای فیزیکی بیشتری برای تخلیه و بارگیری ایجاد خواهد شد که منجر به رشد فعالیت‌های تجاری در این بندر می‌شود.
وی از طرح توسعه بندر بوالخیر خبر داد و اعلام کرد: توسعه این بندر با اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام است که این طرح در حال حاضر در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.
زارع در این ارتباط از منابع طبیعی و بنیاد مسکن خواست تا اقدامات لازم نسبت به رفع تصرف زمین مورد نیاز و واگذاری زمین به گمرک بوالخیر را در اسرع وقت انجام دهند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول