اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

امنیت جزء لاینفک اداره جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: امنیت جزء لاینفک اداره هر جامعه است و در سایه امنیت یک کشور می‌تواند به توسعه و پیشرفت دست یابد.

امنیت جزء لاینفک اداره جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار کاظم مجتبایی از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی استان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های سیاسی، اجرایی، فرهنگی و ورزشی و خدماتی خبر داد و بیان داشت: مردم در اجرای این برنامه‌‌ها نقش محوری دارند.
وی با اشاره به شعار نیروی انتظامی گفت: امنیت ضرورتی انکارناپذیر است و هیچ جامعه و گروه و فردی نمی‌تواند نیاز خود به امنیت را انکار کند، چرا که اگر امنیت در سطح جامعه وجود نداشته باشد، هیچ کار و فعالیتی امکان پذیر نیست.
فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان داشت: تولید امنیت در انحصار هیچ شخص یا دستگاهی نیست، بلکه فرابخشی و فراسازمانی است و همه افراد و سازمان‌ها باید در تولید امنیت مشارکت کرده و نقش داشته باشند.
مجتبایی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال امنیتی مستمر، پویا و ماندگار هستیم، همه دستگاه‌ها و همه افراد باید سهم خود را در ایجاد امنیت باز شناسند و نسبت به پرداختن به آن اقدام کنند.
وی با اشاره به ارتکاب برخی جرایم توسط افراد مختلف، تقویت باورهای دینی، ارائه الگوهای ارزشی مناسب، توجه به بخش‌های فرهنگی، حفظ اعتماد مردم، اجرای عدالت، توجه به قانونمداری و حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسا‌ن‌ها و ترجیح اهداف جمعی به اهداف فردی و اقتدار و انضباط و حاکمیت نظم را در تحقق امنیت و پیشگیری از جرایم مؤثر دانست.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه نظام متعلق به مردم است و مردم ولی نعمت ما هستند، پاسخگو بودن دستگاه‌ها به خواسته‌های مردم را یادآور شد و گفت: این امر باعث جلب اعتماد مردم به نظام می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول