اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

باید سهم همه بخش‌ها در تامین امنیت مشخص باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باید سهم و تکلیف همه بخش‌ها در تامین امنیت مشخص باشد و همه به وظیفه خطیر خود در این ارتباط عمل کنند.

باید سهم همه بخش‌ها در تامین امنیت مشخص باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم عصر امروز در مراسم زنگ نظم و انضباط اجتماعی در دبیرستان مصلی‌نژاد مشهد اظهار داشت: امنیت امروز جامعه ما، مرهون خدمات و رشادت‌های نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی است که باید قدر این امنیت را بدانیم.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تمام آحاد جامعه باید به نوبه خود مروج نظم، امنیت و انضباط اجتماعی باشند و در این زمینه خود را سهیم بدانند، ادامه داد: دانش‌آموزان باید مراقب باشند طعمه جنگ نرم دشمنان قرار نگیرند و نسبت به ترفند تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هوشیار باشند.
امیری‌مقدم اظهار داشت: تامین امنیت پایدار تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه همه بخش‌های تاثیرگذار مانند نهاد خانواده، مسئولان و فعالان بخش‌های گوناگون باید در این ارتباط همراهی و مشارکت داشته باشند.
وی رویکردهای اجتماعی، رسانه‌ای و انضباطی پلیس در جامعه و حرکت علمی و تخصصی پلیس حرفه‌ای و دانش‌گرا را از مهم‌ترین ویژگی‌های پلیس دانست و گفت: در این عرصه پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است که بارزترین آن مشارکت و تعامل مردمی و سازمانی با نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول