اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع سمنان:

رشد فرهنگی منجر به ارتقای امنیت می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: رشد فرهنگی جامعه در نهایت ارتقای دیگر شاخص‏ها به ویژه امنیت را به دنبال دارد.

رشد فرهنگی منجر به ارتقای امنیت می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهزاد بهرامی‏نسب ظهر امروز در نشستی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رشد فرهنگی جامعه را عامل ارتقای دیگر شاخص‏ها به ویژه امنیت دانست.
وی گفت: در این راستا، نیروی انتظامی یکی از بازیگران مهم اثرگذاری عرصه فرهنگی کشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان شب گذشته برای اقامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان فرا رسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و ماموران انتظامی تبریک گفت و اظهار داشت: رشد فرهنگی جامعه ارتقای دیگر شاخص‏ها به ویژه امنیت را به دنبال دارد.
بهرامی‏نسب تاکید کرد: امروز هر جا مسئله فرهنگی وجود دارد، بدون شک یکی از بازیگران مهم اثرگذاری عرصه فرهنگی نیروی انتظامی است که ما در جلسات گوناگون شاهد حضور فعال و موثر کارشناسان انتظامی هستیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با اشاره به اینکه اگر امنیت نباشد هیچ کاری در جامعه به حد مطلوب آن نمی‏رسد، خاطرنشان کرد: پلیس از ارکان اصلی امنیت در کشور است.
به گزارش فارس؛ بهرامی‏نسب در بخش دیگری به معضلات اخلاقی موجود در برخی از دانشگاه‏های سطح استان اشاره کرد و افزود: وجود دانشجویان غیربومی یکی از عوامل این موضوع بوده که در کمیسیون‏های مربوط مطرح شده و تصمیماتی در این خصوص گرفته شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان به آغاز سال تحصیلی در مراکز آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: حضور فعال ماموران پلیس در مقابل مدارس و دیگر مراکز آموزشی امنیت خاطر را برای دانش‏آموزان، دانشجویان و خانواده‏های آنان به همراه دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول