اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

نیروی انتظامی نماد حقیقی امنیت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.

نیروی انتظامی نماد حقیقی امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا بعد از ظهر امروز در به مناسبت هفته ناجا در جمع دانش‌اموزان این شهرستان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی مدافع حقوق ملت و حافظ امنیت پایدار در کشور است.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر نحو ممکن در این کشور پیاده کنند، اما با وجود نیروی انتظامی این امر میسر نشد.
موحدی‌نیا با بیان اینکه امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی برای تمام امت‌ها و ملت‌ها است، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول هستند و تا زمانی که بشر آن را از دست ندهد، قدر آن را نمی‌داند.
وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌بخشی به امور جامعه افزود: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر نیز در سخنانی تمام تلاش و کوشش کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی را جدیت در امر برقراری امنیت و آسایش مردم عنوان کرد.
شهدادی افزود: مقوله امنیت مسئله کوچک و بی‌اهمیتی نیست، بلکه توسعه واقعی کشور بر پایه همین مؤلفه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی سعی می‌کنیم تا با به نمایش گذاشتن توانمندی این نیروها بتوانیم، کارآمدی نظام اسلامی را به همگان نشان دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول