اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

نیروی انتظامی پس از تأمین امنیت حافظ ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در شرح وظایف خود پس از تأمین امنیت، حفظ ارزش‌های اجتماعی را بر عهده دارد.

نیروی انتظامی پس از تأمین امنیت حافظ ارزش‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن کرمی ظهر امروز در برنامه نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان پسرانه شهید مطهری منطقه پنج اصفهان، با تاکید به اینکه گرامیداشت این روزهای مناسبتی باید دو نتیجه در برداشته باشد، اظهار داشت: این روزهایی که به واسطه حادثه و اتفاقی در کشور روی می‌دهد برای زنده نگه‌داشتن این روز است که باید گرامی داشته شود.
وی افزود: نکته دیگر اینکه باید از این مناسبت‌ها درس عبرت و نکات ارزشمند را فرا گرفته و یادداشت‌برداری کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه زنگ انضباط اجتماعی از جمله زنگ‌های مهمی است که باید در مدارس نواخته شود، افزود: دشمنان بسیاری از پیشرفت‌های گوناگون این کشور به واسطه موفقیت‌ها نگران هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه شیوه‌های موفق کشور ایران در بسیاری از کشورهایی که به بیداری اسلامی رسیده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: دشمنان ایران که از الگو شدن این کشور در خاورمیانه‌ می‌ترسند برای ایجاد ممانعت از استقلال ایران فکر براندازی و  فلج کردن را از طریق فشارهایی غیر از مبارزه نظامی دارند.
کرمی با تاکید به اینکه دوران جنگ اقتصادی و نظامی ایران تمام شده است، ادامه داد: دشمنان این نظام پس از گذشت 30 سال، تهدیدات خود را به‌صورت خاموش و فریبنده و با ظاهر آراسته ایجاد و جوانان را مورد هدف خود قرار داده‌اند.
وی به برخی موارد این جنگ خاموش و دام اعتیاد اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان کشور ما ناخواسته به دام این دشمنان گرفتار و پس از مدتی خاموش و از دنیا می‌روند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدرهای مختلف جدید و نیز برخی تخلف‌ها منجر به از بین رفتن جوانان می‌شود، بیان کرد: بسیاری از اختلاف‌های خانوادگی، نزاع‌ها و درگیری‌ها حاصل از وجود ماهواره و برنامه‌هایی است که دشمنان جوانان را تحریک و تشویق به آن می‌کند.
وی با تاکید به اینکه نیروی انتظامی وظیفه حفظ ارزش‌ها را بر عهده دارد، افزود: کاهش بی‌بند و باری، رعایت احکام اسلامی، نماز خواندن، رعایت شئونات اسلامی، خوب درس خواندن و ورزش از جمله این ارزش‌ها است.
کرمی به بروز برخی جسارت‌ها و جنایت‌های نسل جوان در ایجاد درگیری‌های خانوادگی منجر به قتل اشاره و تصریح کرد: ماهواره‌ها در آموزش بسیاری از خشونت‌ها موثر و آداب و رسوم‌های ارزشمند را تحت تأثیر قرار داده است.
وی به نقش انضباط اجتماعی و گروه همسالان در تشویق آن به همدیگر اشاره کرد و گفت: هر چند بسیاری از کشورهای غربی قوانین و نظم را به لحاظ حقوق شهروندی رعایت می‌کنند اما بسیاری از قوانین نظم و امنیت موجود در جهان برگرفته از منابع دینی سفارش شده اسلام است که البته در برخی موارد در کشور ما رعایت نمی‌شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به خصوصیت و زمینه‌های مثبت پلیس در استان اصفهان پرداخت و ادامه داد: اگر بخواهیم جامعه منظمی داشته باشیم باید قوانین و مقررات را رعایت کنیم.
وی بروز قانون شکنی‌ها را منجر به سخت‌تر شدن زمینه تأمین امنیت توسط نیروی پلیس دانست و گفت: استان اصفهان به لحاظ قطب گردشگری از جمله مراکز مهمی است که باید بیش از این به امر نظم و انضباط اجتماعی آن توجه شود.
کرمی با بیان اینکه نیروی انتظامی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد، اضافه کرد: از تمامی دانش‌آموزان می‌خواهم با نیروهای پلیس بیشترین همکاری و تعامل را داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول