اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

تحکیم امنیت ملی در گرو تقویت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه تضعیفی که متوجه نیروی انتظامی شود، بر امنیت ملی تأثیر سوء می‌گذارد.

تحکیم امنیت ملی در گرو تقویت نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان ضمن تبریک این ایام به فرماندهان و کارکنان در دیدار با سردار مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: یکی از پایه‌های امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت انتظامی است که بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهاده شده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور داخلی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند، گفت: برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی، از آرمان‌های دیرین بشری است. کابوس وحشتناک،‌ ترس ناشی از تجاوز، ظلم و تهدید همواره عامل تلخ کامی، رکود، ناتوانی و ناامیدی انسان در زندگی جمعی بوده است.
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: رهایی از این کابوس و احساس مصونیت در برابر عواملی که آرامش زندگی و حقوق خود و جامعه را به مخاطره می‌افکنده و زندگی، آزادی و مزایای مشروع زندگی انسان را تهدید می‌کرده، بیش از خود زندگی، محبوبیت داشته و برای بشر لذت‌بخش بوده است.
وی گفت: براین اساس، دین اسلام امنیت را یکی از اصول زندگی و حالتی پرهیز ناپذیر در زندگی جمعی و عنصری ضروری در بهره‌وری از مزایا و مواهب حیات و نیز زمینه‌ساز تکامل و ارتقای بشر پنداشته و از آن با عنوان یکی از مقدس‌ترین آرمان‌های بشری و الهی یاد کرده است و در این میان، نیروی انتظامی، در ایجاد امنیت در کشور اسلامی ایران سهم بسزایی بر عهده دارد.
مهدوی‌نژاد با بیان اینکه امنیت، از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که بخش عمده‌ای از آن به دست نیروی انتظامی تأمین می‌شود، اظهار داشت: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: در این میان، بزرگ‌ترین وظیفه این نیرو بر اساس سخنان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه راهکارهایی به دست می‌آید که اتکا به خداوند در تمام امور، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در انجام وظایف و رعایت کردن شئونات اسلامی، از مهم‌ترین این راهکارهاست. 
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول