اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران خبر داد:

تسویه حساب مطالبات بیمه‌ای مازندران تا پایان خرداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این امر استوار است که مطالبات موسسات درمانی به موقع پرداخت شود از تسویه مطالبات موسسات خصوصی و دولتی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

تسویه حساب مطالبات بیمه‌ای مازندران تا پایان خرداد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز با حضور مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران از برگزیدگان جامعه پزشکی و داروسازی قائمشهر تجلیل شد.   
در این مراسم علاوه بر مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، جمعی از مسئولان و پزشکان و داروسازان قائمشهر از برگزیدگان و پیشکسوتان جامعه پزشکی و داروسازی این شهرستان نیز حضور داشتند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم، آن را مصداق شکرگذاری و قدرشناسی برشمرد.
یحیی صالح طبری همچنین توان علمی شهرستان قائمشهر را قابل توجه دانست.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران با بیان این که تمام تلاش ما بر این امر استوار است که مطالبات موسسات درمانی به موقع پرداخت شود از تسویه مطالبات موسسات خصوصی و دولتی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران همچنین اعلام کرد: ما در کمیته بررسی نسخ به این نتیجه رسیدیم که برخی از داروها مانند دگزامتازون، و دارویی مانند سفکسیم به عنوان یک داروی گران‌قیمت، بیشترین تجویز را از سوی پزشکان دارد که با توجه به بحث آزاد شدن یارانه‌ها و لزوم مدیریت در مصرف منابع، خواستار توجه جدی پزشکان در تجویز این گونه داروها شد.
در این مراسم از برگزیدگان جامعه پزشکی و داروسازی قائمشهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد .
به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران در امر بیمه درمان و سلامت استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول