اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری کرد؛

بی‌مهری فدراسیون قایقرانی به کاپیتان تیم ملی قایقرانی

خبرگزاری فارس: مسئولان فدراسیون قایقرانی در اقدامی غیرمنطقی کاپیتان مازندرانی و محجوب تیم ملی قایقرانی را از حضور در اردوی تیم ملی محروم کردند.

بی‌مهری فدراسیون قایقرانی به کاپیتان تیم ملی قایقرانی
حسین سینکایی کاپیتان تیم ملی قایقرانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: اواخر سال گذشته برای رسیدگی به برخی مشکلات شخصی با اطلاع مسئولان فدراسیون قایقرانی کشور و کسب اجازه از آنها به زادگاهم نوشهر آمدم تا پس از پایان ایام نوروز 90 مجددا به اردوی تیم ملی ملحق شوم.
وی افزود: پس از پایان نوروز 90 برای حضور مجدد در اردوی تیم ملی قایقرانی به تهران رفتم تا تمریناتم را ادامه دهم و آماده مسابقات آسیایی و المپیک شوم، اما در کمال تعجب و با وجودی که در لیست تیم ملی "ب" نیز قرار داشتم از حضورم در اردوی تیم ملی ممانعت و مخالفت شد.
سینکایی بیان داشت: وقتی در فدراسیون قایقرانی پیگیر این ماجرا شدم آنها به من گفتند بدون اطلاع ما از اردوی تیم ملی جدا شدی و به نوشهر رفتی، ولی این درحالی است که من از معاون فدراسیون قایقرانی کشور کسب اجازه کرده بودم و آنها نیز موافقت خود را اعلام کرده بودند و من نیز با اطلاع آنها به نوشهر  آمدم.
وی ادامه داد: در طول مدتی که در نوشهر بودم براساس برنامه‌ای که خود فدراسیون از تهران به من داده بودند تا در نوشهر به تمریناتم ادامه دهم عمل کردم و با وجود مشکلات شخصی که داشتم در محوطه بندر نوشهر زیر نظر ملکی مربی رسمی فدراسیون قایقرانی تمریناتم را به‌طور منظم انجام دادم.
سینکایی گفت: در این مدت که در نوشهر تمرین می‌کردم از سوی فدراسیون قایقرانی کشور به چند مسابقه کشوری فراخوانده شدم که در آن مسابقات موفق به کسب شش مدال طلا و نقره شدم و این نشان‌دهنده آمادگی بالای فنی‌ام بود تا همراه با تیم ملی قایقرانی کشور سکوهای آسیا را فتح و در مسابقات المپیک حضور یابم.
کاپیتان نوشهری تیم ملی قایقرانی با ابراز گلایه از عدم حمایت مسئولان استان و نوشهر بیان داشت: ورزشکاران نوشهری تلاش و پشتکار بسیار زیادی در ورزش از خود نشان می‌دهند و به سختی نیز وارد تیم ملی می‌شوند، اما به راحتی و در اوج کنار گذاشته می‌شوند و در این باره انتظار می‌رود تا مسئولان استان مازندران و نوشهر حساسیت به خرج داده و پیگیر مشکلات ورزشکاران و قهرمانان نوشهری در سطح  ملی و کشوری باشند، اما هیچ گونه توجهی به این امر ندارند.
این ملی پوش قایقرانی بیان داشت: هشت سال عضو تیم ملی قایقرانی ایران هستم و در این مدت به دور از خانواده و شهر و زادگاهم در اردوی تیم ملی و تمرینات سخت و دشوار آن حضور داشتم.
وی ادامه داد: ملی‌پوشان نوشهری بیشترشان از مدال‌آوران در مسابقات کشوری و بین المللی بودند و هستند، ولی پس از کسب مدال و حضور در زادگاهشان نوشهر، استقبالی که در خور شان یک ملی پوش باشد از آنها به‌عمل نیامد و به یک استقبال عادی ولی با وعده‌های بزرگ و توخالی همراه بسنده کردند.
سینکایی متذکر شد: مسئولان استان و شهرستان نوشهر به فکر ملی پوشان شهر نیستند و ملی پوشان نوشهری همیشه با مشکلات عدیده از جمله مالی برای امور ورزشی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و مبلغی هم در تیم ملی به آنها داده می‌شود در حدی نیست که بتوانند حتی مرهمی بر زخم خود بگذارند.
وی ادامه داد: ورزشکارانی که از استان‌ها و دیگر شهرهای دور و کوچک کشور موفق به کسب عنوان می‌شوند از سوی مسئولان شهر خود مورد تشویق و استقبال بسیار زیادی قرار می‌گیرند و حمایت ویژه‌ای از آنها می‌شود، اما در اینجا حتی اصلاً حالی از ملی پوشان شهر خود نمی‌پرسند.
کاپیتان تیم ملی قایقرانی ایران با بیان اینکه چرا یک تیم ملی باید دغدغه اسپانسر داشته باشد، اذعان داشت: عدم وجود اسپانسر برای حمایت از ملی پوشان یکی از مشکلات اساسی ملی پوشان نوشهری است و این در حالی است که وجود بندر نوشهر و درآمد بالای آن و تنها اختصاص درصدی از این درآمد می‌تواند بخش زیادی از مشکلات ورزشکاران ملی پوش این شهر را برطرف کند.
به گزارش فارس، حسین سینکایی کاپیتان مازندرانی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران از ملی پوشان منضبط و مدال آور است که این روزها در اقدامی تامل برانگیز و غیرمنطقی از سوی فدراسیون قایقرانی از حضور در اردوی تیم ملی محروم شده است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول