اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

زندگی حضرت رضا سرمشق همه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: زندگی حضرت امام رضا (ع) باید سرمشق و الگو برای همه بوده و در محافل و مجالس سیره آن بزرگوار بیان شود.

زندگی حضرت رضا سرمشق همه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز به مناسبت دهه کرامت در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در محل دفتر امام جمعه سمنان اظها داشت: ما می‏توانیم با تأمل در شخصیت علمی ایشان، مسائل فرهنگی را بر اساس فکر و نحوه رفتار و افکار این امام بزرگ جهت برنامه‏‏ریزی بهتر پایه‏گذاری کنیم.
وی تصریح کرد: استکبار به دنبال ایجاد تفرقه بین گروه‏های اسلامی و مسلمانان است و به دنبال این بوده تا با ایجاد شکاف بین ملت ما به اهداف شوم خود که غلبه بر ایران اسلامی است، دست یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی می‏تواند به عنوان یک نهاد فرهنگی و دینی، نقشه‏های شوم دشمنان را نقش بر آب سازد. 
شاهچراغی اظهار داشت: نباید فقط در حرف پیرو ائمه اطهار (ع) باشیم؛ بلکه باید راه و روش آن بزرگواران را در زندگی پیاده کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت حضرت امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) با آنکه مقام رفیع امامت داشت و برگزیده‏ای خدا بود با طبقات مختلف مردم حتی خدمت‏کاران و زیردستان با نهایت صمیمیت و فروتنی رفتار می‏کرد و هیچ‏گاه خود را از آنان جدا نمی‏دانست.
حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا تصریح کرد: امام رضا (ع) خوی نیکوی حلم و بردباری را از پدر بزرگوار خود امام کاظم (ع) به ارث برده و دارای عزت نفس بلند بود.
وی افزود: باید جشن‏های دهه کرامت را باشکوه برگزار کرده و این را در نظر داشته باشیم که ارزش‏های اهل بیت (ع) و سیره علمی و عملی آنها را گسترش دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول