اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه مهر ماه جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری یادواره 12 شهید روستای باوریان فیروزآباد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای باوریان فیروزآباد گفت: یادواره شهید شیخ حسن جابریان و 12 شهید ولایتمدار روستای باوریان، جمعه 15 مهر ماه جاری در مصلای نماز جمعه فیروزآباد برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 12 شهید روستای باوریان فیروزآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم هاشمی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این یادواره، ستاد برگزاری آن در شیراز تشکیل شده است.
وی به برنامه‌های این یادوراه اشاره و از مهم‌ترین آنها را، طراحی و راه‌اندازی سایت اینترنتی، چاپ کتاب برنامه‌ها، اهداف و ساختار یادواره، برگزاری جلسات مشترک با فرمانده ارشد سپاه فجر و فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان فیروزآباد عنوان کرد.
هاشمی افزود: برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال، برگزاری دو مرحله کوهپیمایی خانوادگی در شیراز و روستای باوریان، برگزاری مراسم ویژه عاشورا و اربعین حسینی در روستای باوریان همراه با اطعام یک‌هزار و 200 نفر، اجرای آزمایشی یادواره در روستای باوریان با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و امام جمعه فیروزآباد، چاپ صدها بنر در موضوعات مختلف، برنامه‌ریزی برای اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در راستای برگزاری یادواره شهدای روستای باوریان است.
دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای باوریان همچینین، برگزاری شب شعر با حضور شاعران بنام این استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد، برگزاری مراسم شبی با قرآن در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) با حضور قاریان کشوری و برگزاری مرحله سوم کوهپیمایی در روستای باوریان را از دیگر برنامه هایی اجرا شده دانست.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول