اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین یادواره شهدای پاسدار در چناران برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای پاسدار در چناران برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای پاسدار در چناران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، جانشین سپاه امام رضا (ع) صبح امروز در این یادواره اظهار داشت: ایمان به هدف ما را پیروز کرد و شهدای نیازمند یادواره نیستند بلکه ما به شهدا نیاز داریم که خط و راه و رورش را به ما نشان دهند.
هاشم غیاثی افزود: برای شفاعت همیشه پیرو و رهرو شهدا باشیم و هفته دفاع مقدس نمادی از وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح و مردم است و باید قدردان دفاع مقدس باشیم.
وی ادامه داد: اگر دفاع مقدس نبود امروز ترس از ورود فیزیکی دشمن داشتیم و اگر نبود از امتحان‌های داخلی و خارجی موفق بیرون نمی‌آمدیم.
غیاثی بیان داشت: آمریکا برای جبران ناکامی‌ها و عدم صدور انقلاب به جهان جنگ هشت ساله را راه انداختند.
جانشین سپاه امام رضا (ع) گفت: برای تمامی اقشار شهدا جامعه یادواره برگزار شده است ولی در مورد همکاران شهید پاسدار کوتاهی شده بود که این اولین یادواره است که به نام شهدای پاسدار برگزار شد.
وی یادآور شد: 231 هزار و 655 شهید، 442 هزار و 224  جانباز و 43 هزار و 878 نفر آزاده در کشور وجود دارد که نصف آمار دشمن می باشد و آنان افتخارات میهن اسلامی هستند.
در ادامه اسماعیل توسلی‌پور فرمانده سپاه شهرستان چناران گفت: این شهرستان 373 شهید تقدیم نظام کرده که 45 نفر از آنان پاسدار هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول