اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

یادواره شهدا و شب خاطره در شهرستان‌های کرمانشاه

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم دیدار با خانواده‌های شهدا، شب خاطره و یادواره شهدا در شهرستان‌های روانسر، پاوه و کنگاور برگزار شد.

یادواره شهدا و شب خاطره در شهرستان‌های کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر مانشاه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در مراسم دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان روانسر که با حضور فرماندهی و جمعی از پرسنل سپاه انجام شد، افزود‌: خانواده شهدا نور چشم نظام و انقلاب هستند و حضور نقش‌آفرین آنها در صدور انقلاب حائز اهمیت است.
کولیوند ادامه داد‌: خانواده شهدا با صبر همراه با بصیرت خود به جهانیان ثابت کردند که حتی یک لحظه برای تقدیم شهدای خود به انقلاب احساس نا‌امیدی و یاس به خود راه نداده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت‌: مردم ایران با بصیرت و خودآگاهی، اعتقاد دارند که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

*امنیت امروز به پاس خون شهداست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مراسم بیان خاطرات دفاع مقدس که در سالن ارشاد اسلامی پاوه با حضور مسئو‌لان‌، خانواده شهدا و بسیجیان بر‌گزار شد، گفت: برپایی این‌گونه مراسم‌ها‌، یادواره‌ها و سر‌کشی از خانواده معظم شهدا برای این است که شهدای ما با بصیرتی که داشتند وظیفه خود را شناختند و به آن عمل کردند.
حجت‌الاسلام گودرزی تله جردی ادامه داد: آرامش امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداست؛ ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اهداف آنها را دنبال کنیم، همچنین پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

*یادواره شهدای فارلق بزرگ و شورجه
یادواره شهدای فارلق بزرگ و شورجه از توابع شهرستان کنگاور با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، مسئولان ادارات و ارکان‌های دولتی، پرسنل نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و بسیجیان شهرستان در مسجد جامع روستای فارلق برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام قارلغی امام جمعه فیروزان در سخنانی به بیان گوشه‌هایی از ایثار‌گری و از خود‌گذشتگی رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس پرداخت.
همچنین مادر یکی از شهدا خاطراتی را از شهید بزرگوار خود برای حاضران در جلسه نقل کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول